Pelanggan Movies Pack Astro boleh menikmati tayangan perdana ‘Adele One Night Only’ di Malaysia untuk konsert dan temu ramah istimewa yang menampilkan Adele, pemenang anugerah Grammy, pada 21 November 2021, 9 malam, eksklusif di Astro melalui SHOWCASE MOVIES (Saluran 413), On Demand dan Astro GO.



Pelanggan-pelanggan boleh menikmati persembahan dari penyanyi tersohor ini yang akan mempersembahkan lagu-lagu tertinggi di carta muzik, serta lagu yang belum pernah diperdengarkan dari album keempatnya, 30 (2021) serta lagu dari album-album lain seperti 19 (2008), 21 (2011) dan 25 (2011).

Konsert yang berdurasi dua jam ini direkod dari Griffith Observatory di Los Angeles, U.S.A. dan akan merangkumi persembahan lagu termasuk Hello, Easy On Me, Skyfall, I Drink Wine, Someone Like You, When We Were Young, Make you Feel My Love, Hold On, Rolling In The Deep dan Love Is A Game.

Tambahan lagi, para pelanggan dapat menonton temu ramah eksklusif antara Adele dan Oprah Winfrey, yang akan menceritakan album barunya, pengalaman disebalik lagu-lagunya, kehidupan selepas penceraian, kehilangan berat badan serta pengalaman menjaga anaknya.



Untuk maklumat lanjut, layari content.astro.com.my.