,
Laman Utama

Lelaki B*gel Panjat Lori Tular, Netizen Kata Macam Spiderman! - "Abang Lori Tu Confirm Trauma"

Amri Hassan
27/11/2021
11:20 MYT
Aksi seorang lelaki berbogel sambil memanjat sebuah lori yang sedang berhenti tular di media sosial. Menerusi ciapan video yang dikongsikan pemilik akaun Twitter @rudyakhbar_, seorang lelaki dalam keadaan berbogel sedang melekap pada bahagian hadapan sebuah lori sambil menjerit-jerit.
Lagak seperti watak adiwira Spiderman itu mengundang pelbagai reaksi netizen yang rata-ratanya risau dengan kelakuannya. "Fuh, berani mengeluarkan pistol di khalayak ramai. Abang driver lori tu confirm trauma seumur hidup," ciap seorang pengguna. "Untunglah driver lori tu, dapat tengok Spiderman deleted director cut scene depan-depan," seloroh pengguna lain. "Inilah Spiderman masuk Malaysia," tambah pengguna lain. "Semalam dekat Kuantan ada perempuan bogel ketuk kereta orang dengan besi, ini apa pula?" soal individu lain pula. Difahamkan pihak berkuasa juga telah dihubungi dan orang awam segera bertindak menahan lelaki terbabit yang kemudiannya kelihatan seolah-olah cuba menyembunyikan diri di bawah sebuah kereta. Ramai yang menantikan perkembangan terkini situasi sebenar yang berlaku kepada lelaki berkenaan.
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Viral

Netizen Tampil ‘Back Up’ Abang Bas, Anggap Konten Dengan Pelajar Perempuan Hanya Gurauan - “Niat Dia Baik, Yang Fitnah Nanti Merangkaklah Cari…”

gempak
07/09/2024
12:25 MYT
Susulan kes viral ‘Abang Bas’, terdapat segelintir netizen yang meluahkan rasa simpati terhadap lelaki tersebut dan menganggap isu itu telah menutup periuk nasinya.
Hiburan

Tiada Lagi Sengketa, Sajat Syukur Dah Berbaik Dengan Mustika - “Sekarang Adik Saya Buat..”

gempak
06/09/2024
12:55 MYT
Usahawan kontroversi, Sajat meluahkan rasa syukur apabila dia dan adik, Mustika sudah kembali berbaik.
Viral

Lelaki Selamba Kencing Depan Kedai Mixue

gempak
06/09/2024
07:25 MYT
Perbuatan seorang lelaki di Kupang, wilayah Nusa Tenggara Timur yang selamba membuang air kecil di hadapan sebuah kedai mengundang kecaman orang ramai.
Terkini

Rakam Video Pelajar Perempuan, Pemandu Bas Atau 'Abang Bunga' DiCekup Polis

gempak
06/09/2024
03:02 MYT
Pemandu bas sekolah berusia 24 tahun yang memuatnaik rakaman video penumpang murid sekolah rendah ditahan di Simpang Renggam, awal pagi tadi.
Viral

Apa Hukum Lelaki Pakai Bearing Pada Kemaluan? Ini Penjelasan Ustaz Azhar Idrus!

gempak
05/09/2024
11:20 MYT
Pendakwah terkenal Ustaz Azhar Idrus tampil menjelaskan mengenai hukum lelaki memasang implan atau ‘bearing’ yang diperbuat daripada besi pada bahagian kemaluan.