Hiburan

Lepas Isu Free Hair, Fathia Padam Pula Semua Gambar Lama Di IG - Dah Kenapa Pula Ni?

Hanafis Haris
23/04/2019
06:40 MYT
Selepas mengejutkan ramai pengikut Instagram dengan memuat naik fotonya tidak berhijab atau 'free hair', pelakon Fathia Latiff sekali lagi mencetuskan tanda tanya apabila telah memadam kesemua gambar-gambar lamanya.
Perkara itu disedari selepas dia sekali lagi memuat naik gambar tidak berhijab yang kini disunting berwarna hitam putih pada malam semalam.
Malah, ruang komen di entri Instagramnya juga telah ditutup.
"The star is still bright even in the dark," katanya di posting berkenaan.
Tindakan Fathia yang tampil tidak berhijab bukanlah perkara baru kerana dia pernah mengemparkan dunia hiburan apabila tersebar sepotong video mirip dirinya tidak berhijab.
Namun tindakannya memadam kesemua gambar masih lagi menjadi persoalan. Apapun sama-sama kita doakan yang baik-baik saja untuk Fathia.
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Hiburan

Suami Didakwa Curang? Puteri Dubai Umum Cerai Menerusi Hantaran Instagram – “I Divorce You..”

gempak
19/07/2024
12:55 MYT
Anak Perdana Menteri UEA dan penguasa Dubai, Mohammed Rashid Al Maktoum, Puteri Sheikha Mahra bertindak menceraikan suaminya Sheikh Mana Al Maktoum menerusi sebuah hantaran di akaun Instagram miliknya pada Rabu.
Hiburan

Terima Mesej Berbaur L*cah, Ini Respons Ain Edruce: “Saya Tak Pernah Pakai Baju Jarang”

gempak
19/07/2024
02:55 MYT
Pelakon Ain Edruce meluahkan rasa berang apabila menerima mesej berbaur lucah daripada netizen yang tidak dikenali menerusi Instagram baru-baru ini.
Berita

Olimpik Paris: Perancis Dikutuk Gara-Gara Larang Atlet Wanita Berhijab

gempak
18/07/2024
15:55 MYT
Kumpulan hak asasi manusia menuduh Perancis 'hipokrasi diskriminasi' kerana enggan membenarkan atletnya memakai hijab semasa penyertaan mereka dalam Sukan Olimpik Paris hujung bulan ini.
Hiburan

Semua Sangka Shahir Kembali Menyepi, Hakikatnya Instagram Kena Godam! Lenyap Sebab Tak Bayar RM2,000 - "Habis Kenangan Saya"

gempak
18/07/2024
09:25 MYT
Juara Akademi Fantasia 8 (AF8), mengakui sepi dari media sosial disebabkan akaun Instagram rasminya telah digodam individu tidak bertanggungjawab.
Hiburan

Isteri Baim Wong, Paula Verhoeven Pakai Tudung Sebab Takut Mati

gempak
06/07/2024
12:55 MYT
Pada saat rumah tangga pasangan selebriti Indonesia, Baim Wong dan isteri Paula Verhoeven dikhabarkan sedang bermasalah, Paula Verhoeven tenang memberi fokus terhadap dirinya sendiri