Laman Utama

Lepas Tanya Mana Syamsul Yusof Ketika Puteri Sarah Pergi Umrah, Netizen Syak Ira Kazar Ajak Main Bakar Marshmellow?

Syafiqah Jalal
26/01/2023
23:05 MYT
Perkongsian foto pelakon Puteri Sarah Liyana bersama dua anakya tanpa kelibat suaminya, Syamsul Yusof ketika berada di Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur (KLIA) untuk menunaikan umrah semalam telah menimbulkan tanda tanya.
Rata- rata sayu melihat ibu dan anak-anakya Syaikul, 6, dan summayah, 4, sahaja kelihatan tanpa ditemani suami atau ayah yang sepatutnya menjadi pelindung mereka.
Foto berkenaan bukan sahaja telah mendapat perhatian netizen, malah mereka sendiri mencari jawapan dengan mengejangah ke laman sosial isteri kedua Syamsul iaitu Ira Kazar.
Mereka berseloroh mendakwa Syamsul sibuk membakar marshmellow bersama isteri keduanya malam sebelum Puteri Sarah berangkat ke tanah suci Makkah.
Menerusi perkongsian Ira Kazar di Instagram (IG) Story miliknya menunjukkan video dua batang marshmellow sedang dibakar.
"Ira ni psvcho kan? Puteri Sarah update fasal nak pergi umrah tapi dia macam nak bagitahu Syamsul tengah best berdua bakar marshmellow," kata salah seorang netizen.
Bagaimanapun Puteri Sarah dan anak-anak dilihat telah diringi ahli keluarganya di lapangan terbang sebelum berangkat menunaikan umrah.
Terdahulu, nama pelakon Puteri Sarah meniadi perhatian ramai gara-gara krisis yang melanda dalam rumah tangganya bersama dengan pengarah popular, Syamsul Yusof yang telah bernikah dengan seorang wanita bernama Ira Kazar.
Malah, Puteri Sarah juga telah bernekad dengan memfailkan penceraian di Mahkamah Syariah pada 18 Januari lalu.
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Terkini

Netizen Terharu Lihat Pelajar Universiti Ini Beri Sepotong Kek Kepada Pekerja Restoran Mamak

gempak
26/07/2024
06:55 MYT
Beberapa pelajar dari sebuah universiti meraih perhatian netizen apabila rakaman yang memperlihatkan mereka memberi sepotong kek kepada seorang pekerja kedai makan yang sering mereka kunjungi viral di media sosial.
Viral

Buka Gerai Makan Di Tengah Kubur, Netizen Seram: “Tengah Malam Mesti ‘Ramai’”

gempak
25/07/2024
09:55 MYT
Sepotong video memaparkan sebuah gerai ‘jajanan’ dibuka di tengah-tengah tanah perkuburan di Pati, wilayah Jawa Tengah, Indonesia berjaya mendapat perhatian ramai baru-baru ini.
Viral

"Bila Mayat Seorang Muslim Dibakar, Maka Satu Kampung Tanggung Dosa" - Ustaz Abdul Somad

gempak
24/07/2024
23:55 MYT
Pendakwah popular Indonesia, Ustaz Abdul Somad tampil berkongsi pandangan daripada sudut Islam tentang tindakan membakar mayat individu Muslim.
Viral

Tak Sampai 15 Saat, Kos Hukuman Gantung Di Malaysia Mahal - “Macam Tak Berbaloi…”

gempak
24/07/2024
12:55 MYT
Seorang pengguna di aplikasi X berkongsi kos hukuman gantung pesalah di Malaysia yang didakwa mencecah RM1,975 seorang.
Hiburan

Didakwa Menggeletis Selepas Badan Kurus, Netizen Backup Abby Abadi - “Nama Pun Berlakon..”

gempak
24/07/2024
11:55 MYT
Selepas tampil dengan penampilan yang semakin langsing, setiap hantaran yang dimuatnaik pelakon Abby Abadi pasti meraih perhatian wargamaya.