Selebriti sensasi dari seberang, Lucinta Luna menyatakan hasratnya untuk menetap di Kuala Lumpur selepas dilihat sudah beberapa hari berada di Malaysia untuk bercuti.

Menerusi platform TikTok, Lucinta atau nama sebenarnya Muhammad Fatah, 32, berkongsi beberapa momen kunjungannya ke kawasan Bukit Bintang dan pusat membeli-belah Pavilion, Kuala Lumpur.

“Rindu sekali awak sama Kuala Lumpur macam ne. Ratu mahu stay di KL sahaja.

"Sekarang Ratu pun punya bestie di Kuala Lumpur. @datoserividaofficial, happy sangat,” tulisnya sebagai kapsyen di beberapa video.

Malah, Lucinta sempat bertemu dengan usahawan popular Datuk Seri Vida dan sempat merakamkan beberapa video bersama pelantun lagu Ku Ikhlaskan itu di pintu masuk pusat membeli-belah tersebut.

@lucintaluna12

Ratu mahu stay kat KL sahaja …

♬ original sound - I edit???

@lucintaluna12 sekarang Ratu pun punya teman bestie di Kuala Lumpur @datoserividaofficial ♬ original sound - lucintaluna


Sementara itu di ruangan komen, hasrat Lucinta untuk menetap di Kuala Lumpur itu mengundang pelbagai reaksi wargamaya terutamanya yang berasal daripada Malaysia.

Rata-ratanya tidak membenarkan Lucinta tinggal di sini kerana mereka berpendapat cukuplah negara ini terkenal dengan Nur Sajat.

Namun tidak kurang juga ada yang bersetuju Lucinta menetap di sini sebagai hiburan berikutan usahawan kosmetik kontroversi itu sudah berpindah ke Australia.

@kwok:no no no Sajat still number one.”

@:)You lambat pindahlaa kembar you Sajat dah keluar Malaysia kalau tak you ada geng maaa.”

@Ohanana:Sedangkan Sajat pun pindah negara ...ini lagi dia.. Dia tidak kenal lagi netizen Malaysia.”

@Jejenmanobal:Datang la ganti kan tempat sajat biar ada juga hiburan.”

@mira:Tolong jangan tambah beban kami.”

@bainunANJ:@sajat.issa bang Jat...tengok ni bang Jat...dia nak ambik title bang Jat kat Malaysia.”

@?????*Alex*:habis la Zul Arifin dengan Remy Ishak next target dia.”

Sehingga kini, perkongsian tersebut telah menerima hampir 3 juta tontonan daripada warga TikTok.