Usahawan kosmetik sensasi, Safiey Illias dalam ucapannya sempena hari bapa memohon maaf atas keterlanjuran perbuatannya selama ini.

Dalam usaha untuk kembali berubah, Safiey mengakui berlaku khilaf dengan kedua orang tuanya dan mengabaikan tanggungjawab sejak dua tahun lalu.

"Selamat Hari Bapa untuk ayah tersayang. Maafkan apit jika ada mengguris perasaan ayah. Maafkan apit sebab lama tak balik kampung 2 tahun sebab pentingkan lelaki.

"Terima kasih ayah besarkan apit dan selalu doa untuk apit jadi anak pandai, sampai UPSR apit dapat 5A, PMR apit dapat 8A, SPM apit dapat 8A1B+. Terima kasih sebab doa apit jadi kaya dan pandai dalam bisnes. Memang tak terhitung nak balas jasa ayah. Semoga ayah terus berdoa untuk apit.

"Maafkan apit jika dulu apit banyak pakai sexy dan buat video sexy tunjuk punggung apa semua. Sejak apit balik kampung apit rasa macam banyak kesalahan yang apit nak betulkan," tulisnya dalam entri di Instagram.

Dalam pada itu, Safiey berjanji bakal membawa kedua-dua orang tuanya untuk mengerjakan ibadah haji pada tahun hadapan bersamanya.

"Apit janji bawak mak dan ayah pergi haji tahun depan bersama apit sekali. Apit harap ayah happy apit dah potong rambut pendek.

"Terima kasih ayah yang selalu apit nangis untuk lepaskan stress walau ayah tak tahu pun apa masalah apit. APIT SAYANG AYAH!" tambahnya.

Foto berpelukan Safiey bersama ayahnya itu turut meruntun hati netizen yang sama-sama mendoakannya agar istiqamah untuk berubah.