Master Partner yang juga rakan kongsi produk suplemen kesihatan Crystal C White, Nor Shahlina Abu terkilan dengan jawapan balas Rizman Ruzaini berhubung busana ‘muslimah seksi’ yang digayakan pelakon, Natasha Hudson pada Selasa.

BACA: Rizman Ruzaini Terkejut, Tak Tahu Gaun Terdedah Bahu Dipakai Natasha Hudson - “Ia Mencalarkan Imej & Reputasi …”

BACA: "What's Wrong Dengan Baju Ni?" - Pakai Baju Terbelah Nampak Bahu, Ini Penjelasan Natasha Hudson..

Nor Shahlina berpendapat sebagai pereka fesyen terkenal, jenama duo popular itu tidak patut melatah dengan menghentam balik waima siapa pun pemakainya.

"Sebagai pereka fesyen, dia tak patut menghentam balik terhadap siapa pun yang memakai baju rekaanya. Termasuklah Natasha Hudson.

"Rekaan baju yang dianggap kontroversi kerana kononnya mendedahkan bahagian bahu dan betis Natasha berlapik. Ia ada 'lining' dan bukannya 'bare shoulder'.

"Cara pereka fesyen itu menjawab seperti marah dan seolah olah macam hina sangat Natasha menggayakan busana rekaannya. Sepatutnya dia 'back up' dengan cakap benda yang lebih elok dan bukannya menambah bara.

"Cara pereka fesyen itu menjawab memang seperti menghentam dan menghina," kata Nor Shahlina.

Tegas Nor Shahlina yang juga rakan baik kepada pengasas produk berkenaan, Datin Reena Zach, pereka fesyen itu sepatutnya bersifat neutral.

"Baju itu dibeli dengan duit dan bukan dengan air liur. Ia bukan busana yang ditajanya.

"Hormat sikit pembeli baju itu (merujuk kepada dirinya sendiri). Mereka peniaga yang menjalankan perniagaan fesyen sepatutnya faham dengan konsep customer is always right," katanya lagi.

Terdahulu Rizman Ruzaini mengakui terkejut apabila mengetahui busana rekaannya itu dipakai selebriti bertudung.

Tindakan Natasha itu disifatkan Rizman telah mencalarkan imej dan reputasi yang dibina mereka sejak 15 tahun lalu.

Selasa lalu, tindakan Natasha atau nama sebenarnya Natasha Liana Hudson, 38, menggayakan gaun putih yang seolah-olah menampakkan bahagian bahu ketika majlis pelancaran produk kecantikan Crystal C White menjadi bualan ramai.