Pesohor Madonna rupanya adalah salah seorang yang sangat mempercayai ramalan zodiak.

Menerusi laporan Daily Mirror, Madonna telah menolak untuk bekerjasama dengan David Guetta hanya kerana zodiak.

Penerbit dan DJ kelahiran Perancis itu diketahui berzodiak Scorpio. Sebaik mengetahui Guetta berzodiak Scorpio, Madonna yang berzodiak Leo terus membatalkan hasrat untuk bekerjasama dengannya.

Nenurut Guetta, pada awalnya dia diajak Madonna untuk bekerjasama setelah berjaya meremix lagu milik penyanyi itu, Revolver.

"Tiba-tiba saja mukanya berubah setelah saya mengatakan berzodiak Scorpio. Dan beliau mengatakan padaku,'Maaf, kita tak mungkin bekerjasama," kenang Guetta.

Selain Geutta, penulis lirik Sir Time Rice yang menggarap filem Evita bersama Madonna ikut mengakui hal tersebut.

Time Rice mendakwa Madonna tidak pernah berhubungan dengannya lagi selepas mengetahui dia berzodiak Scorpio.

"Madonna seorang Leo yang diketahui sangat degil, bercita cita besar dan jujur. Mereka suka melakukan kerja dengan cara tersendiri.

"Sementara itu, Scorpios pula mempunyai karakter pemalu dan sangat artistik, misteri juga menarik. Biasanya kami tidak suka berada di tengah limelight, kami lebih suka berada di belakang tabir. Betapa benar ramalan itu," ujar Time Rice.

Sementara itu, Madonna saat ini sedang menyudahkan penggarapan biopik dirinya. Biopik yang ditulis bersama Diablo Cody itu akan menceritakan seluruh kisah hidupnya selama empat dekad sebagai pesohor.

Kredit Foto: Vogue