Sejak pandemic Covid-19 melanda seluruh negara, ramai dalam kalangan kita yang mempunyai system imun badan rendah dan berdepan dengan masalah kesihatan terutama melibatkan usus.

70 peratus daripada sistem imun wujud dalam usus kita, tetapi selepas covid menyebabkan sistem imun 'berubah dengan ketara' dan untuk mengembalikannya menjadi lebih baik, kita perlu mengambil probiotik untuk meningkatkan kesihatan usus.

Salah satu caranya dengan mengambil Campuran Minuman Botani Serbuk Anggur Hitam & Probiotik WonderDewi GudGut™.

Produk terbaharu WonderDewi GudGut™, yang dilancarkan pada Mac lalu sememangnya untuk menyokong fungsi usus selain menghasilkan nutrient penting.

Sejajar dengan tagline ‘kebaikan nutrient probiotik anda’, produk WonderDewi GudGut™, ini juga dapat mengukuhkan system imum dan menariknya, ia juga mampu mencerahkan kompleksi wajah.

Ia padat dengan gabungan 10 Billion CFU Probiotik, Vitamin C dan Vitamin D, serta Prebiotik, untuk menyokong kesihatan usus anda dengan berkesan.

CFU atau Colony Forming ialah bilangan mikroorganisma yang hidup dan aktif dalam satu hidangan makanan tambahan probiotik yang sangat sesuai untuk sesi keluarga memandangkan kanak-kanak memerlukan 5 hingga 10 billion CFU setiap hari dan dewasa pula 10 hingga 20 billion setiap hari.

WonderDewi GudGut™ hanya menggunakan strain probiotik yang diluluskan oleh BKKM iaitu Bifidobacterium lactis BI-04, Bifidobacterium lactis HN019, Lactobacillus rhamnosus HN001.

Manakala seperti yang kita tahu vitamin C yang ada dalam WonderDewi GudGut™ dapat mengawal dan meningkatkan usus yang baik selain meningkatkan sistem imuniti untuk kesihatan yang lebih baik.

Ia juga dapat membantu dalam penyerapan zat besi dan antioksida untuk melawan radikal bebas.

Untuk vitamin D pula dapat mengekalkan penghalang usus fungsi dan membantu badan mengekalkan kalsium untuk tulang yang sihat.

Dengan pengambilan WonderDewi GudGut™, probiotik campuran minuman botani ini, usus kita kini lebih sihat dan selesa! Bukan itu sahaja, usus sihat juga akan membuatkan kulit wajah semakin glow!

Nak usus sihat dan kulit glow, senang saja dengan ikut cara-cara ini;

Dewasa = 1-2 sacet/hari;

Kanak-kanak (berusia tiga tahun ke atas) = 1 sacet/hari

Boleh diambil pada bila-bila masa sepanjang hari, sebaiknya dimakan 30 minit sebelum atau selepas makan.

Anda juga boleh memilih untuk ambil dari sacet, dengan segelas air, campurkan dengan smoothie atau taburkan ke atas bijirin.

Dalam setiap pembelian satu kotak Campuran Minuman Botani Serbuk Anggur Hitam & Probiotik WonderDewi GudGut™ mempunyai 20 sacet/kotak x 3g.

WonderDewi GudGut™ kini hanya RM88 sekotak atau dapatkan menerusi WonderDewi Flexi GOOODPLAN™ dengan harga mampu milik, RM50 sebulan termasuk penghantaran percuma.

Anda juga boleh dapatkan produk ni di mana-mana premis WonderLab Store atau hubungi terus ejen WonderLab.