Nama anak perempuan kepada pelakon Norman Hakim dan Abby Abadi iaitu Marissa Dania masih lagi hangat diperkatakan di laman sosial sejak kontroversi dia didakwa berkahwin dengan suami orang.

BERITA TRENDING: Kongsi Pengalaman Bersalin, Madu Marissa Dania Sempat Bergurau Fasal Kahwin Tiga?

Terbaharu, tular video Marissa sedang disiapkan mengakui dirinya seorang introvert iaitu individu bersifat suka memendam rasa dan menumpukan perhatian terhadap diri sendiri selain tidak suka bergaul dalam masyarakat atau dunia luar.

Pada perkongsian itu juga, Marissa turut mendedahkan dia meminati dunia perniagaan dan mungkin akan mempunyai bisnes sendiri sekiranya tidak menjadi seorang pempengaruh.

“Marissa minat bisnes, kalau saya tak jadi influencer mungkin saya akan menjalankan perniagaan,” katanya secara ringkas.

Video tersebut mendapat perhatian netizen yang rata-rayanya lebih memuji kecantikan gadis berusia 19 tahun itu berbanding bercakap mengenai kontroversi yang melandanya.

Terdahulu, kakak kepada Misya iaitu Nadiah mengesahkan Aslam sudah berkahwin dengan pempengaruh media sosial, Marissa Dania Hakim di Songkhla, Thailand, pada 27 Disember lalu.

Pasangan itu dikatakan mendirikan rumah tangga tanpa pengetahuan isteri pertama, Misya dan keluarga Marissa.

@lovaacosmetics.hq 2 soalan mengenai diri Marissa#lovaacosmeticshq #sakakeninglovaa #fyp #fypシ #xyzbca #masukberanda ♬ Funny video "Carmen Prelude" Arranging weakness(836530) - yo suzuki(akisai)