Teringin nak pergi melancong tetapi tak cuku bajet? Jangan risau…kami nak bagi anda pakej pelancingan berjumlah RM30,000!

Mudah sahaja anda hanya perlu menyertai peraduan Game Show secara live iaitu, ‘Tak Boleh Cuti’ di Instagram kami. (klik di sini)

Game Show ini akan berlangsung bermula esok, 2 September hingga 9 September nanti pukul 9 malam kecuali pada 5 dan 8 September, ‘Tak Boleh Cuti’ bermula lebih awal iaitu pukul 7.45 malam.

Tunggu apa lagi? Siapa tahu ada rezeki boleh pergi melancong secara percuma! ‘Follow’ Instagram @astrogempak untuk mengambil bahagian dalam game show kami!

Ok, bagaimana nak bermain dengan kami? Senang saja, anda akan menerima notifikasi sebelum ‘game show’ bermula di Instagram Live.

Selepas itu klik butang ‘request’ untuk menyertai live game show tersebut.

Tapi ingat, anda perlu pantas kerana peserta paling cepat klik ‘request’ itu lebih cerah peluang untuk sertai game show kami.

Kemudian, jawab setiap soalan dalam masa 10 saat dan peserta pertama yang menjawab semua soalan dengan betul akan dipilih menjadi ‘winner of the day’.

Oh ya! Jangan salah jawab ya sebab…anda akan ditendang keluar dan pengacara akan memilih peserta lain yang telah menekan ‘request’ dalam senarai menunggu.

Pemenang akan diumumkan semasa Instagram Live, pada hari sama. Jadi, tunggu apa lagi tukar tetapan Instagram ke ‘public’ untuk memudahkan kami menghubungi anda.

Peraduan ini hanya dibuka kepada warganegara Malaysia berusia 18 tahun ke atas.

Jumpa malam esok di Intagram Live ya! Set ‘reminder’ masing-masing sekarang!

Untuk maklumat lanjut layari laman web E-Travel Fair (klik di sini)