Akaun Instagram milik personaliti media sosial, Farah Lee dihujani oleh komen netizen selepas bekas suaminya, pengacara Ally Iskandar menamatkan zaman duda.

Ruangan komen di salah sebuah entri yang dimuat naik oleh Farah menjadi tempat netizen 'berkumpul' dan meninggalkan kata-kata semangat buat wanita itu.

. Bilamana aku share moment Maream bertemu daddy setelah sampai ke Malaysia dari UK, moment aku dan keluarga mertua juga saat kami beraya bersama, rata-rata merasakan mereka sedih, tersentuh, sayu. . Aku juga dikatakan mereka kuat. Kuat menyorok rasa disebalik senyuman di muka. . Aku kembali kepada moment tersebut. Apa yang aku rasa.? Tiada. Kosong. Hanya bahagia menghargai mereka yang pernah hadir dalam hidup aku. Tiada apa yang dipalsukan, hanya aku menjadi aku. . Telah terlalu banyak rasa aku sudah terpaksa tempuh. Jadi telah penat untuk merasa apa-apa. Kasih yang pernah ada juga telah lama lunyai. Harapan.? Terus tutup dan katup. . Katalah engkau itu ego. Keras hati. Pentingkan diri. . Pada aku, itu hadiah Tuhan, yang mengganti perasaan, dengan kekosongan. #FLwrites

A post shared by FARAH LEE (@farahlee_) on


Sempat menjawab beberapa persoalan pengikutnya, Farah akui dia tahu mengenai pernikahan kedua bekas suaminya.

"I know it earlier of course," tulis Farah.



Selain itu, wanita itu juga sempat membalas komen seorang pengikutnya yang faham dengan situasi yang dihadapi oleh Farah.

Pengikut yang menggunakan nama @tshirtlabuh.co itu merasakan Ally dan Farah sudah pun 'move on' membina kehidupan masing-masing.

Pengikut itu juga menegaskan yang orang sekeliling serta netizen sahaja yang masih beranggapan Farah dan Ally masih belum 'move on'.

"Mereka yang sebenarnya belum move on kan," balas Farah ringkas.

BACA: Tamat Zaman Duda, Ally Iskandar Selamat Bernikah

Terdahulu, Ally atau nama sebenarnya, Ally Iskandar Mohd Mardzi, 43, mengakhiri zaman duda apabila bernikah dengan seorang wanita bernama Marlina Ibrahim pada Sabtu di Temerloh, Pahang.

Sebelum ini, Ally pernah bergelar suami kepada Farah atau nama sebenarnya, Nur Farahin Romli pada 20 Januari 2012.

Ally dan Farah berpisah pada 17 Ogos 2016 dan mereka dikurniakan seorang cahaya mata perempuan, Maream Esabel yang berusia lima tahun.