Perhatian! Perhatian! Nak tahu tak syarikat pengedar dan pengeluaran barangan rumah dari Korea, Coway telah mengadakan pesta, Coway Fiesta!

Sudah tentu festival hebat seperti ini sudah pasti menjadi acara yang paling dinanti-nantikan oleh pelanggan.

Pelbagai aktviti menarik dijalankan sepanjang acara berlangsung! Best kan!

Antaranya, terdapat lima gerai yang disediakan Coway yang bertemakan pengalaman pengudaraan yang bersih, ‘Health or Hazard’ dan Bed Alertuntuk memberikan kesedaran kepada pengunjung mengenai kuman-kuman yang berada di sekeliling dalam kehidupan harian.

Manakala gerai seperti Happy Water Projectadalah untuk memberikan kesedaran tentang kesusahan untuk mendapatkan air bersih.

Untuk gerai Cody Nationpula lebih mengetengahkan tentang perkhidmatan terbaik yang diberikan oleh Cody (Coway Lady) kepada pelanggan.

Anda juga akan mendapat hadiah edisi terhad apabila mengumpul 5 stamp di kesemua gerai Coway Fiesta.


Oh! Bukan itu sahaja, acara bertemu peminat bersama penyanyi Adibah Noor pun ada juga ya! Yang penting, dapat dengar Adibah menyanyi secara live. Fuh comfirm goosebumps!

Ehemmmmm! Minat oppa? Jangan risau, tak perlu pergi jauh-jauh, Coway dah bawakan oppa Sean Lee untuk korang datingbersama tau.

Selain Sean Lee, ramai lagi artis akan terlibat dalam Coway Fiesta:


Rugi kalau tak datang kerana pengunjung juga akan mendapat promosi istimewa untuk produk Coway (penapis air dan udara), korang boleh jimat sebanyak RM780 tau (produk tertentu tertakluk kepada terma dan syarat).

Selain itu, aktiviti untuk kanak-kanak juga disediakan seperti workshop seni dan persembahan badut. Jadi ibu bapa tak perlu risau ya.

Coway Fiestaberlangsung bermula 9 hingga 13 Oktober 2019 bertempat di IOI City Mall, Putrajaya.

Datang jangan tak datang tau! Rugi, banyak tawaran hebat.