Setiap orang tahu betapa pentingnya untuk berjimat dalam hidup, namun, adakalanya, kita juga mahu berbelanja lebih sedikit untuk diri sendiri.

Memiliki barang yang kita mahukan walaupun ia bukanlah satu keperluan adakalanya memberikan kegembiraan kepada kehidupan harian kita.

Justeru,apa yang lebih penting, kita perlu berbelanja dengan bijak dan tidak melebihi bajet perbelanjaan bulanan.

Jadi, jika anda mahu memiliki gajet baru, tetapi bimbang sekiranya terlebih bajet, anda tak perlu risau! Sekarang ada boleh menikmati ganjaran gaya hidup ‘smart’ bersama HUAWEI dan masih dalam bajet bulanan with HUAWEI Together 2020!

Miliki beberapa gajet Huawei Smart Life serendah RM8.97 sehari!

Jika anda mahu memiliki kesemua gajet ‘flagship’ termasuklah Mate 30 Pro, FreeBuds 3, MateBook 13, Q2 Pro, Watch GT 2 dan HUAWEI X Gentle Monster pada harga serendah RM32.53 sehari.

Sambungan Lancar On-The-Go

Siri Huawei Mate 30 merupakan peranti yang menghubungan anda dengan dunia luar dan sentiasa memastikan anda mampu menikmati kelebihannya tanpa sebarang gangguan.

Uruskan Semua Kerja Anda Hanya Dengan Satu Gajet

Mate 30 Series


Merupakan sebuah telefon pintar pertama di dunia yang didatangkan dengan kamera Cine 40-Megapixel. Mampu mengubah volume secara semula jadi , mengambil selfie dan nikmati kawalan permainan quad-finger dengan interaksi sentuhan sisi inovatif.

Bukan itu sahaja, Mate 30 Series juga dilengkapi dengan Kawalan Gesture AI Interaktif yang membolehkan anda mengawal dan menggunakan fon anda tanpa menyentuh skrin fon.

Bayangkan jika anda sedang makan dan tangan anda telah kotor, anda masih boleh menggunakannya tanpa masalah. Anda boleh set fungsi ini seperti di bawah ini:



Ia juga merupakan gajet pertama yang mempunyai fungsi mengecas tanpa wajar pertama di dunia dengan kemampuan 27W.


Siri MateBook13



Dengan siri MateBook13, anda mahu menyelaraskan dan menyampaikan kerja anda dengan mudah secara terus daripada telefon pintar Huawei kepada laptop Huawei anda dengan satu sentuhan ‘tap’ sahaja.

Bahkan, ciri interface yang sama di semua gajet Huawei memudahkan lagi anda untuk mengawal dan menguruskannya.

Bukan itu sahaja, sewaktu menggunakannya, anda hanya perlu fokus terhadap paparan skrin di komputer dan melayari aplikasi yang terdapat pada telefon di komputer menerusi fungsi kolaborasi multi-skrin.

Daripada kerja kepada penggunaan santai, anda pasti boleh menggunakannya bersama Mate 30 Series dan gajet pintar yang lain.


Manfaatkan Siri Mate Anda Dengan Memadankannya Dengan Gajet Pintar Yang Lain.


Watch GT2



Dengan memiliki Watch GT2, rutin harian anda pasti akan lebih mudah. Ini kerana anda tidak akan terlepas sebarang mesej penting atau peringatan memandangkan ia disambungkan kepada Mate 30.

Bukan itu sahaja, jam tangan pintar ini juga boleh memantau kesihatan dan merakam kadar denyutan jantung selain melihat laporan penuh tahap kesihatan di telefon pintar Mate anda.

Watch GT2 juga mempunyai 15 jenis fungsi untuk pelbagai aktiviti kesihatan anda seperti larian, mengayuh basikal, memanjat, berenang dan lain-lain supaya anda boleh mengetahui prestasi aktiviti anda.

Lebih menarik, dengan Watch GT2, anda juga boleh menjawab panggilan terus daripada pergelangan tangan tanpa memerlukan telefon pintar terutama ketika anda sedang melakukan aktiviti kecergasan.

Bagi mereka yang meminati muzik, semestinya memiliki Watch GT2 satu pilihan bijak kerana anda boleh memutarkan lagu kegemaran anda terus daripada pergelangan tangan.


Freebuds 3



Freebuds 3, earfon open-fit tanpa wayar pertama di dunia yang mempunyai pembatalan bunyi secara aktif merupakan sebuah aksesori pintar yang didatangkan dengan fungsi yang mampu menapis bunyi bising dengan baik.

Apa yang lebih penting, rekaannya yang ringkas menjadikannya alat telinga yang selesa digunakan untuk jangka masa panjang.

Huawei FreeBuds3 juga direka berdasarkan generasi baru Bluetooth yang mempunyai algoritma yang dinamik.

Fungsi tersebut dapat mengenal pasti bands yang menerima gangguan WiFi dan boleh menapis gangguan bunyi dengan cepat. Sekaligus, membenarkan anda satu pengalaman audio yang lebih lancar.


Kaca Mata Huawei X Gentle Monster



Kaca mata ini direka khas untuk sesuai digunakan bagi mereka yang mementingkan gaya hidup yang lebih bijak.

Ia dapat memberikan anda pengalaman imiginasi yang terbaik mengikut persekitaran berbeza menerusi fungsi optikal sehinggalah ke kaca mata hitam.

Bukan itu sahaja, ia juga didatangkan dengan sistem audio tersembunyi yang mampu memberikan anda pengalaman audio yang lebih jelas.

Kaca mata ini juga mempunyai fungsi menjawab panggilan masuk dengan satu sentuhan sahaja.


WiFi Q2 Pro



Dijamin dengan kelajuan yang lebih tinggi dan membolehkan komunikasi antara ibu dan anak yang lebih stabil dengan fungsi baru standard komunikasi G.Hn.

Ia juga dilengkapi dengan Protokol Internet IPv6 versi yang merupakan protokol IP terkini bagi dunia Internet. Pilihan standard encryption yang dimilikinya membuatkan ia sukar untuk mengganggu komunikasi antara pengguna dan pelayar.

Menariknya, ia tidak memerlukan kabel jaringan. Satu kabel kuasa sahaja secara automatik boleh melengkapkan sambungan antara slave route dan master route.




Tiada yang mustahil dengan Mate 30 Series yang baru untuk melengkapkan gaya hidup harian anda.

Gunakan sepenuhnya Mate dan hubungkan ia dengan gajet pintar Huawei untuk pengalaman sebenar ekosistem Huawei.

Dengan pelan ansuran Huawei, ia memberikan kemudahan kepada anda untuk memiliki apa jua produk Huawei.

Bagi maklumat lanjut mengenai pembelian, anda boleh layari, huaweitogether2020.3ex.com.my