Menerusi sesi Gempak FB Live: MeleTOP #TanpaHad dengan Hotlink RED minggu lalu yang menampilkan Nabil Ahmad dan Jaa Suzuran sebagai pengacara, Syafiq Kyle dan Nina Nadira dijemput menjadi selebriti undangan.

Menariknya, Jaa telah ‘menggeledah’ telefon pintar milik pelakon kacak, Syafiq menerusi segmen Intai Peranti!

Jaa yang bertindak sebagai hos telah menyelongkar telefon Syafiq dan telah memuat naik video nyanyian spontan mereka menerusi ruangan Instagram Stories Syafiq.

Selain itu, Jaa dan Nabil menghiburkan penonton sesi Gempak FB Live: MeleTOP #TanpaHad dengan Hotlink RED dengan gelak ketawa ketika bermain permainan menarik iaitu Teka Gambar Bersama Syafiq dan Nina!


Dikuasakan oleh Hotlink RED, nikmati internet pantas secara percuma TANPA HAD dan rasai pengalaman TANPA HAD untuk mengakses informasi mengenai selebriti kesayangan anda menerusi GempakFB Live!

Selain berhibur, anda juga boleh menjawab soalan mudah dan memenangi hadiah menarik berupa t-shirt dan lanyard Thinker Studios!

Seterusnya, jangan lupa saksikan aksi Hannah Delisha dan Asad Motawh yang bakal menggamatkan lagi Gempak FB Live: MeleTOP #TanpaHad yang bakal bersiaran pada Selasa, 24 Julai ini.

Ha, agaknya telefon pintar siapa yang bakal ‘diselongkar’ oleh Jaa dan Nabil di sesi seterusnya? Telefon Hannah atau telefon milik Asad?

Jangan lupa tonton sesi FB Live di laman Facebook Astro Gempak pada Selasa, 24 Julai ini, jam 10 malam, selepas tamatnya siaran rancangan MeleTOP di Astro Ria dan Astro Ria HD!