,
Muzikal Lawak Superstar 2022

MLS3: “Terima Kasih Menyamar Macam Saya” - Shiha Zikir Terkejut, Tak Sangka Terima Mesej Rina Nose

Mya Amri
24/08/2022
04:30 MYT
Bintang Muzikal Lawak Suparstar 3 (MLS3), Shiha terkejut menerima kiriman mesej daripada bintang terkenal Indonesia, Rina Nose.
Menerusi video pendek yang dikongsi Shiha di akaun Instagram miliknya, Rina mengucapkan terima kasih kerana memparodikan karakter dirinya.
“Hey Shiha apa khabar… Baik ya? (treadmark nada sengau). Tahniah ya. Apa pun terima kasih sangat sebab sudah menyamar jadi macam saya,” katanya.
Terharu dengan kiriman mesej tersebut, Shiha menyatakan Rina merupakan seorang yang sangat merendah diri hingga ke hari ini.
“Terkejut terima WhatsApp daripada @rinanose16. Terima kasih banyak Rina.
“Dulu tiap-tiap hari jumpa Rina di D’Academy Asia. Ternyata sampai sekarang dia sangat rendah hati.
“Terima kasih sayang. Doakan CILI dapat buat yang terbaik lagi setiap minggu,” coretnya.
Terdahulu, persembahan Shiha bersama anggota kumpulannya, Achey dan Ali Puteh di minggu kelima berjaya mendapat empat bintang daripada juri tetap, Datuk Awie.
Bagi yang tidak tahu, Rina merupakan antara yang tular di media sosial kerana treadmark sengau setiap kali bercakap dan ayat-ayat yang digunakan juga lucu.
MLS3 bersiaran selama 10 minggu, setiap Jumaat, jam 9 malam secara langsung dari Dewan Sri Putra Bukit Jalil dan disiarkan secara eksklusif di Astro Warna (saluran 107).
Untuk pilihan yang lebih fleksibel, MLS3 juga boleh distrim di On Demand menerusi Astro Box dan aplikasi Astro Go.
Untuk mengundi dan perkembangan terkini Muzikal Lawak Superstar, layari laman web rasmi MLS3 di https://rancangan.gempak.com/muzikal-lawak-superstar-2022
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Hiburan

"Baju Kahwin Dah Siap Tiga Tahun Lepas" - Shiha, Arul Usaha Kahwin Tahun Ini, Enggan Tabur Janji Manis Kepada Peminat

gempak
13/06/2024
02:25 MYT
15 tahun menjalinkan hubungan cinta, penyanyi Shiha Zikir dan kekasihnya, Arul Arifin Baharun akui sudah bersedia untuk berumah tangga.
Hiburan

Shiha Kerap Mimpi Ngeri Dibelit Ular Hitam, Minta Doa Ustaz Elak Kena Sihir - "Banyak Kali Orang Datang Kedai, Nampak Tutup Je"

gempak
12/06/2024
09:50 MYT
Penyanyi dan usahawan popular Shiha Zikir mendedahkan pernah berlaku beberapa peristiwa misteri melibatkan perniagaan yang diusahakan terutama di restoran Shiha Zikir Nasi Ayam di Kampung Baharu, Kuala Lumpur sejak 2023.
Hiburan

Shiha Zikir Mohon Jangan Sibuk Tanya Soal Jodoh - "Kadang Kita Tak Tahu Apa Yang Seseorang Tu Tengah Hadap”

gempak
20/04/2024
06:57 MYT
Jangan tanya soalan sensitif.
Viral

Buat Parodi Dialog Babak Projek: High Council, Wanita Ini Buat Ramai Netizen Terhibur

gempak
07/04/2024
09:00 MYT
Tindakan seorang wanita yang melakonkan semula atau membuat parodi sebuah babak yang dipetik daripada drama bersiri Projek: High Council berjaya membuat netizen terhibur.
Hiburan

Bukan Propa! Rupanya Shiha Zikir Memang Menyanyi Sambil Terapung, Siap Hire Magician - “Pening Kepala Dan Tahan Muntah…”

gempak
07/03/2024
09:55 MYT
Tak propa ye, semua tu real