Pelakon Sangeeta Krishnasamy berkongsi reaksi pertama ketika mendapat tawaran berlakon dalam filem Proksi.

Menurut Sangeeta, pada mulanya dia terkejut kerana filem tersebut menampilkan aktor kegemaran yang dikagumi, Bront Palarae.

"Mula-mula saya dapat skrip dan senarai pelakon, saya terkejut kerana saya memang peminat besar Bront Palarae.

"Saya tonton dan suka filem-filem lakonan dia, melihat pada cara menjiwai watak, Bront memang seorang aktor yang 'gifted' dan serius dalam kerjayanya sebagai seorang pelakon berkaliber," katanya.

Dalam pada itu, Sangeeta juga berbesar hati kerana berpeluang tampil dengan pelakon bernama besar lain seperti Datuk Rosyam Nor, Faizal Hussein, Allahyarham Ashraf Sinclair dan Remy Ishak dalam filem sama.

"Kemudian saya lihat lagi senarai ada Datuk Rosyam Nor, Faizal Hussein, Ashraf Sinclair, dan ramai lagi, semuanya artis handal di Malaysia.

"Untuk berlakon satu filem dengan mereka, saya kena buat persediaan dengan sebaik mungkin," katanya lagi.

Mengulas tentang pengalaman di set penggambaran bersama barisan pelakon handalan itu, Sangeeta mengatakan semuanya bersikap mesra dan tidak lokek memberi tunjuk ajar.

"Bila saya masuk set, cara mereka layan saya tiada bezanya dengan orang lain, sangat baik dan saya rasa selesa dengan mereka, banyak perkara yang saya belajar kerana mereka suka memberi tunjuk ajar," tuturnya menutup bicara.

Jangan lepaskan peluang menyaksikan Proksi di pawagam rumah anda!

Untuk melanggan sila ke Astro First, saluran 480 atau strim di Astro Go atau On Demand untuk pilihan yang lebih fleksibel. Dengan hanya RM15, anda boleh menonton selama 48 jam (2 hari) secara berulang-ulang.

Ikuti info dan klip-klip menarik tentang filem ini menerusi akaun Instagram, Facebook, Twitter Astro Shaw.

Dapatkan berita terkini, cepat dan mudah, langgan saluran Telegram Gempak!
Dah undi artis kegemaran di AME2021? Klik banner di bawah untuk mengundi.