Mungkin sekali imbas gambar pengantin perempuan yang dimuat naik oleh Vanidah Imran di Instagram beliau kelihatan seperti wajahnya. Namun, apabila membaca caption yang ditulis oleh Vanidah, ianya ditujukan kepada seorang sahabat yang baru sahaja melangsungkan majlis resepsi.

Dear @idaghazali n’ Imran, . Thank you for inviting me to share such an important day with you and your family. . May your marriage be filled with all the right ingredients: a heap of love, a dash of humor, a touch of romance, and a spoonful of understanding. . I had a wonderful time and enjoyed the elegant ceremony, and most of all, the company was unbeatable. Congratulations and best wishes in your life ahead! ? . #soohappyforyouboth #nevertoolatepost

A post shared by Vanidah Imran (@vanidah_imran) on


Tidak tahu sama ada terkeliru atau tidak membaca apa yang tulis, seorang netizen menyangka Vanidah dan suaminya Rashidi Ishak.





Ada beberapa orang netizen yang turut meninggalkan komen mengatakan wajah pengantin perempuan seperti seiras dengan wajah Vanidah yang mungkin membuat ramai terkeliru.







Namun netizen tersebut telah pun meminta maaf di dalam ruang komen berkenaan. Malah pengantin perempuan juga meninggalkan komen yang positif, merasa bangga disamakan wajah dengan Vanidah.

Vanidah Imran dan Rashidi Ishak berkahwin pada tahun 2000 dan mempunyai dua orang cahaya mata.