Pasangan pempengaruh Hajar Hanif dan Mikhail Isaaq menguis kewarasan wargamaya apabila si isteri melakukan pendedahan yang mendakwa sang suami mengkhianati janji dan berlaku curang di belakangnya.

BERITA TRENDING: Lagi Pendedahan! Individu Dakwa Kakak Kandung Fatin Umaidah Dibuang Keluarga Sebab Tak Setuju Adik Kahwin Dengan Alif Teega

Didedahkan di TikTok, Hajar memuat naik sepotong video yang memaparkan dirinya melakukan ‘serangan’ terhadap Mikhail yang dikatakan pernah berhibur di pusat hiburan dan membawa wanita lain masuk ke dalam rumah.

@hajarhaniff

Assalamualaikum semua, innalillahiwainnailaihirajiun. Tak pernah sangka ini takdir i. Dan lebih parah, kegiatan si dia ni dah bertahun tahun. Dan dah bertahun i sebenarnya dah jatuh talak 3 .Tapi i baru sahaja tahu beberapa harini Macamana boleh jatuh talak 3? Si dia pernah lafaz disaat selepas kantoi kegiatannya setelah 1-3bulan bernikah pada tahun 2017, dia berlaku curang & berbukti kukuh, i nak meninggalkan si dia & dirayu untuk menerimanya kembali . Atas sebab cinta & sayang ,i menerimanya kembali. I Dijanjikan & dilafaz “kalau i curang, ada nafsu pada mana mana perempuan, ada perasaan suka, cubaan flirt atau apa apa berkaitan perempuan lepasni, kita jatuh talak 3” Dan i dengan naifnya berpegang kepada apa yang dilafaz itu & percaya sidia akan sentiasa setia & menyayangi i dengan tulus ikhlas seperti yang dilihat di social media sehinggalah diketahui beberapa hari lepas bahawa kegiatan jijiknya tentang wanita sudah dilakukan bertahun tahun lamanya Hal ini menyebabkan hidup saya trauma & kesihatan saya merosot . Pihak dia mengugut untuk mendapatkan hak penjagaan anak setelah kantoi kegiatan haram yang dilakukan secara bertahun tahun lamanya & masih play victim. I minta tolong sangat supaya sesiapa yang pernah teraniaya & pernah menjadi mangsa si dia (seks atau sebagainya) untuk tampil memberitahu i kegiatannya yang lain yang mungkin belum diketahui Sesiapa yang pernah nampak si dia ke club malam , mabuk & bersama perempuan, tolong sangat share pada hajar di dm. Sebab hajar dah dapat beberapa bukti dari dm. Kalau ada bukti gambar lebih baik. Dia mengugut untuk mengambil anak & pastikan i takdapat hak penjagaan anak anak Ini terlalu kejam. Hati i hancur sehancurnya. Tolong i korang, if ada evidence, give it to me? And comment here Btw terima kasih sangat pada team @amnazhan kerana sedia membantu i yang teraniaya. I yang mencari am, bukan am yang cari i. I membawa team kerana risaukan keselamatan i jika ada kekerasan digunakan terhadap i. Rupanya mereka juga teraniaya dalam beberapa hal. I dah tengok bukti yang mereka ada? tapi cukup baik kerana belum bongkarkan

♬ original sound - Hajar hanif

Menerusi rakaman ‘perang’ mulut itu, Hajar turut mendedahkan dirinya dikasari ketika sedang hamil.

Difahamkan, Mikhail pernah menduakan Hajar selepas mereka mendirikan rumah tangga pada 2017. Mikhail dikatakan telah melakukan lafaz taklik talak tiga yang terjatuh sekiranya melakukan perbuatan mendekati wanita lain. Namun, di atas rasa percaya, Hajar memberi peluang kepada Mikhail.

Namun, janji tinggal janji, Mikhail difahamkan berubah dan melanggar kata-katanya. Berikut merupakan pendedahan Hajar menerusi Instagram.

BERITA TRENDING: Aliff Teega Mengaku Kahwin Dua - “Terima Kasih Isteri Pertama Saya Kerana Bersabar”