“Fazura pakai apa pun cantik” - barangkali, ungkapan sebegini kerap kali dilontarkan oleh peminat dan netizen sebagai respons buat pelakon dan usahawan itu yang sentiasa tampil bergaya dalam rutin seharian.

Hal ini turut berlaku ketika aktres filem Gol & Gincu itu menghadiri acara Nona Superwoman Award 2022 yang berlangsung pada minggu lalu.

Dinobatkan sebagai penerima Anugerah Nona Hijab Business Award, Fazura tidak terlepas untuk memuat naik satu hantaran di Instagram berbentuk apresiasi terhadap acara berkenaan.

Dalam masa yang sama, penyanyi lagu Sayangi Dirimu itu turut menyelitkan sekeping foto kereta Proton Perdana berwarna merah jambu yang digunakan ketika menghadiri acara tersebut.

@fazura.klstokis Pink for Fazura ?? Cer teka kereta ape tu faz naik? ?? #fazura #fattzura #missfazura #fazuraofficial ♬ Pink Venom - BLACKPINK

Meninjau ruangan komen pada video yang dimuat naik oleh peminat di TikTok, rata-rata memuji penampilan Fazura selain kagum melihat kenderaan ‘unik’ yang digunakan ketika majlis tersebut.

“Fazura naik Proton pun nampak mahal sebab muka mahal.”

“Kalau tak silap Fazura dan Fattah pernah jadi duta Proton. Walaupun kaya dan banyak kereta tetap tak lupa support kereta tempatan.”

“Kereta ni tak silap 2016 macam tu Proton hadiahkan kepada Faz as ambassador. Kereta ni Faz banyak post kat IG dulu masa baru-baru keluar. Sekarang dah jadi pink.”

“Ni kalau jumpa kat mana-mana… I sanggup tahan sebab tau dalam ada Fazura.”

Undi bintang digital dan content kegemaran Top 5 anda di Gempak Most Wanted Awards 2022 di sini.