Meskipun masih dilanda pandemik COVID-19, namun persediaan menjelang Hari Raya tetap berjalan dengan keadaan masyarakat yang mematuhi prosedur operasi standard (SOP).

Dalam kemeriahan menyambut lebaran, bagi kaum hawa, mekap adalah satu kemestian. Nak tahu bagaimana cara untuk mendapatkan kulit yang lebih halus dan solekan bertahan lama?

Hada Labo Premium Whitening Lotion adalah jawapannya!



Kadang-kadang, agak sukar untuk mengekalkan mekap yang sempurna sepanjang hari. Tekturnya boleh berubah sehingga kelihatan merekah atau bercapuk terutama pada kulit kering.

Jadi, amat penting untuk memberi hidrasi yang baik kepada wajah dan menggunakan asas mekap yang menghaluskan kulit untuk mendapatkan solekan sempurna.

Hada Labo Premium Whitening Range yang mengandungi Tranexamic Acid & Hyaluronic Acid meresap jauh ke dalam kulit untuk menentang bintik hitam dan menghidrat kulit agar kelihatan sihat, bersinar dan halus, solekan pun bertahan lama!

Macam mana nak guna? Caranya mudah saja, basahkan span mekap dengan losyen Hada Labo Premium Whitening, kemudian sapukan bedak asas dengan menggunakan span yang sama, solekan anda akan lebih bertahan lama sepanjang hari pada Hari Raya nanti!

Hada Labo Premium Whitening juga boleh digunakan sebagai pelembab biasa tanpa solekan, jadi, sebelum raya pun boleh pakai untuk kulit wajah yang kelihatan sihat dan 'dewy'!

Selepas menggunakan pencuci muka, sapu sahaja losyen Hada Labo Premium Whitening pada wajah. Ia merupakan tren terkini di mana losyen digunakan selepas mencuci muka berbading toner untuk penyerapan yang lebih baik, ia juga mampu mengecilkan pori pada kulit wajah.

Apa tunggu lagi? Dapatkan Hada Labo Premium Whitening segera dan lihat hasil magisnya pada kulit anda!