Menghampiri musim cuti hujung tahun, pastinya anda sudah merancang percutian ke destinasi yang menarik bersama keluarga dan teman-teman!

Semestinya anda sudah merancang untuk merakamkan segala kenangan percutian untuk disimpan sebagai memori terindah.

Mesti best kan kalau dapat tangkap banyak foto pemandangan, OOTD serta rakam video sekitar trip hujung tahun anda menggunakan telefon pintar baru yang canggih!

Nak dapatkan telefon pintar baru? Mudah je, plan ‘Digi PhoneFreedom365’ kan ada!

‘Digi PhoneFreedom365’ menawarkan plan ansuran telefon pintar terbaik untuk anda mendapatkan model terbaru telefon pintar idaman anda!

Rasakan pengalaman kebebasan terkini apabila anda dapat memiliki telefon pintar model terbaru dengan 0% faedah dan RM0 bayaran pendahuluan.

Semak kelebihan yang anda akan perolehi, semestinya akan membuatkan anda menjadi pemilik telefon pintar baru dengan lebih lama!Selain dapat mengambil foto dan video menarik dengan telefon pintar anda ketika melancong pada hujung tahun ini, anda juga boleh terus kekal berhubung dengan rakan-rakan dan keluarga ketika bercuti di luar negara.

Dapatkan telefon pintar dengan ‘Digi PhoneFreedom365’ dan nikmati khidmat ‘roaming’ di 10 negara tanpa kos tambahan!

Untuk lebih informasi mengenai ‘Digi PhoneFreedom365’, singgah ke laman Facebook Digi atau layari laman web https://www.digi.com.my/shop/phones/phonefreedom365#who-is-eligible