Pejam celik, pejam celik, tak lama lagi kita nak sambut Hari Raya Aidilfitri dan mestilah nak buat rumah terbuka kan… Ha, lagi best kalau korang dapat plan rumah terbuka dan di sponsor oleh CIMB bernilai sehingga RM15,000!

Tambah pulak akan ada kehadiran selebriti terkenal iaitu Nadhir Nasar, Nabila Razali dan jaguh berbasikal negara Dato’ Azizul Awang menerusi Raya Sakan Bersama Octo yang akan bermula sekarang hingga 7 April 2024.

Untuk sertai peraduan ini, korang kena pilih tetamu dan tarikh mengikut jadual kat bawah ni!



Lepastu, ikut saja langkah seterusnya :

Langkah 1: Pergi ke post Raya Sakan Bersama Octo di Instagram @nadhirnasar_ @nabila.razali atau @azizulhasniawang

Langkah 2: Kongsi detik Rumah Terbuka korang yang paling istimewa di bahagian komen, tag @cimbmalaysia dan #RayaSakanBersamaOcto #MovingForwardWithYou

Langkah 3: Pastikan akaun anda tak private & ikut Instagram @cimbmalaysia

4 x pemenang bertuah akan diumumkan secara terbuka di media sosial melalui Instagram CIMB, Nadhir Nasar, Nabila Razali dan Dato’ Azizul Awang pada 9 April depan!

Ha, tunggu apa lagi! Jom sertai Raya Sakan Bersama Octo sekarang sehingga 7 April untuk sambutan Rumah Terbuka yang paling epik dengan orang tersayang pada Hari Raya ini!

Dengan semangat ‘Moving Forward With You’, CIMB mengucapkan Selamat Hari Raya kepada semua! Layari www.cimb.com.my/rayasakanbersamaocto untuk maklumat lanjut!