,
Laman Utama

Nenek Usia 83 Tahun Akhirnya Bercerai, Tak Sanggup Jaga Suami Muda Pemalas!

Mya Amri
30/07/2023
12:55 MYT
Seorang nenek berusia 83 tahun, Iris Jones akhirnya mengambil keputusan untuk berpisah dengan suaminya yang berusia 37 tahun.
Menurut Iris, dia berasa menyesal kerana tidak mendengar nasihat keluarga dan rakan-rakannnya apabila mereka memberi amaran tentang hubungan itu.
Malah, Iris juga mendedahkan suaminya yang juga merupakan lelaki kelahiran Mesir iaitu Mohamed Ibriham merupakan seorang pemalas.
“Saya berasa penat kerana perlu menjaga dia. Saya harus melakukan semua kerja rumah, daripada memasak, mengemas sehinggalah membersihkan rumah.
“Hidup saya lebih baik tanpa dirinya. Saya sepatutnya mendengar nasihat keluarga dan juga rakan-rakan sebelum ini.
“Namun tak mengapalah, benda dah jadi. Saya menyesal mengenalinya dan saya sedar, suami yang terbaik adalah suami pertama (bekas suami) saya, Gwyn.
“Kini saya lebih gembira dengan hidup saya dan bersama kucing kesayangan, Mr Tibbs, dia adalah cinta baru saya. Saya bersyukur dapat berpisah dengan Mohamed,” jelasnya
Terdahulu, kisah cinta Iris menjadi tular dan mendapat perhatian dunia selepas mereka membuat keputusan untuk mendirikan rumah tangga pada tahun 2020.
Sumber: LADbible
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Viral

Wanita Buat POV Suami Isteri Dengan Anak Buat Permohonan Maaf - “Saya Cari Rezeki Halal,Hanya Lakonan Semata..”

gempak
15/09/2024
05:11 MYT
Tidak tahan dengan kecaman yang di terima, seorang wanita yang dikenali sebagai Dya tampil memberi penjelasan berhubung konten ‘POV’ suami isteri melibatkan anaknya yang masih di bawah umur.
Hollywood

Sadis! Tak Sempat Lari Ratu Cantik Switzerland Maut, Suami Cekik & Blender Anggota Badan

gempak
14/09/2024
18:55 MYT
Hajat salah seorang finalis Ratu Switzerland, Jenazah Kristina Joksimovic untuk melarikan diri daripada suaminya tidak kesampaian apabila dibunuh lelaki tersebut.
Viral

Curi Duit Nenek, Lelaki Tergamak Belasah & Bakar Tangan Anak Saudara Sebagai Pengajaran

gempak
12/09/2024
02:55 MYT
Baru-baru ini tular satu video memaparkan seorang kanak-kanak perempuan telah didera oleh seorang lelaki.
Viral

Suami Isteri Tak Jadi Cerai Lepas Dengar Lagu Di Radio ERA - “Kami Dah Berbaik”

gempak
11/09/2024
14:25 MYT
Sepasang suami isteri membuat keputusan dengan memilih untuk tidak berpisah selepas mendengar lagu-lagu di radio ERA, baru-baru ini.
Hiburan

Nora Ariffin Akui Dipaksa Bercerai, Tepis Dakwaan Bekas Suami Diugut! - “Saya Terkejut, Lidah Kelu, Apa Salah Saya?”

gempak
11/09/2024
09:47 MYT
Penyanyi Datuk Nora Ariffin menyatakan perpisahan yang berlaku antara dia dan bekas suami sebelum ini bukanlah di atas kerelaan dirinya.