Sudah beberapa hari nama pelakon Fathia Latiff menjadi bualan netizen dan juga pengguna media sosial gara-gara sindirannya terhadap wajah Zahirah MacWilson yang dikatakan mirip seorang bibik.

Selain itu, kontroversi yang pada awalnya kelihatan enteng menjadi semakin parah apabila bekas rakan baiknya, pelakon Zarina Anjoulie mendedahkan beberapa kisah kain dalam fathia kepada umum.


Dan hal itu dibalas semula dengan segumpal kisah-kisah aib yang didakwa pernah dilakukan oleh Zarina ketika mereka masih lagi bersahabat.

BERITA TRENDING: "I Know You Still Love Me" - Fathia Latiff

Terbaharu, Fathia memuat naik gambarnya bersama mantan kekasih, Aiman Hakim Ridza, yang juga suami kepada Zahirah MacWilson di Instagram. Menerusi ruangan kapsyen, Fathia menulis: “I know you still love me."

Justeru, ramai dalam kalangan netizen memberi beberapa cadangan kepada Fathia untuk memperbaiki diri. Antaranya:



1. Saya mendapati anda perlu rawatan psikiatri dengan segera cepat-cepat sihat sis,

2. I rasa you ni mental la. Pergi check dengan doktor kot-kot dah nak hampir gila.

3. Enjoy your holiday dik. Ingat pesan Abang tadi jaga diri elok-elok, kuat kan semangat apa-apa kita sentiasa kena ingat Allah.

4. Hmm bila tengok Fathia sampai tahap ni. Kesian tau. Something went wrong. Mana family dia tolong lah selamatkan dia. Kami netizen ni mampu berkata-kata je lebih.

5 Cuba try berubat cara kampung

BERITA TRENDING: Berkelakuan Aneh, Netizen Dakwa Fathia Latiff Dalam Fasa ‘Tak Sihat’? - “Dia Tengah Manic La”