,
Viral

Netizen Menyirap Tengok Sikap Pemandu E-Hailing Biadab, Suruh Penumpang Cancel Booking Tanpa Sebab

Gempak
29/12/2023
02:55 MYT
Seorang pengguna Platform X meluahkan rasa kesal terhadap satu syarikat E-hailing apabila pemandunya dengan sesuka hati menyuruh penumpang membatalkan perkhidmatan tanpa sebarang sebab.

BERITA TRENDING: Ketiak Pemandu E-Hailing Berbau, Penumpang 'Separuh Mati' Tahan Nafas - "Kami Faham Sibuk, Tapi..."

Menerusi perkongsian beberapa tangkap layar perbualan, dapat dilihat pemandu turut bersikap biadab terhadap pelanggan tersebut. Hantaran itu meraih perhatian netizen di mana rata-ratanya menceritakan pengalaman berada dalam situasi sama seperti mana yang diceritakan. Setakat artikel ini ditulis, entri itu telah mendapat lebih 4,000 tanda suka dan 2,000 repost di aplikasi X.
Sumber: Platform X
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Viral

Gamers Listy Chan Peluk Islam: “Bismillah Login”

gempak
19/09/2024
14:16 MYT
Seorang gamers terkenal Indonesia, Listy Chan mengambil berkat di hari kelahiran Nabi Muhammad SAW apabila mengumumkan memeluk agama Islam.
Hiburan

"Elak Andaian Cetus Spekulasi Cerai Fazura, Fattah" - Pengurus

gempak
19/09/2024
02:30 MYT
Sejak Fazura memfailkan perceraian terhadap suami, Fattah Amin pada Jumaat lalu, ramai peminat yang mengikuti kisah rumah tangga pasangan selebriti tersebut.
Gaya Hidup

#FoodiesLife: Tak Perlu Keluar KL, Nasi Kandaq Festival 2.0 Kembali Hujung Minggu Ini! Mai Serbu Lekaih

gempak
18/09/2024
15:00 MYT
Nasi Kandaq Festival kembali untuk edisi kedua tahun ini dengan menghimpunkan pelbagai legenda utama nasi kandar di seluruh Malaysia.
Hiburan

Bunga Citra Lestari Minta Netizen Jangan Bandingkan Cara Nyanyian Mahalini, Acha Septriasa - “Semua Ada Karakter & Ciri Masing-Masing”

gempak
18/09/2024
13:55 MYT
Penyanyi Indonesia Bunga Citra Lestari tampil memberi pesanan buat rakan senegaranya iaitu Mahalini Raharja yang dikritik gara-gara merakamkan semula lagu hits Sampai Menutup Mata baru-baru ini.
Viral

Terpalit Dalam Kes Eksploitasi Agama & Kanak-Kanak, Ini Latar Belakang Syarikat GISB!

gempak
18/09/2024
13:25 MYT
Sejak beberapa hari lalu, kecoh tentang syarikat Global Ikhwan Services & Business Holdings (GISB) yang didakwa melakukan eksploitasi terhadap agama dan kanak-kanak.