Viral

Netizen Terhibur Pengantin Lelaki Hadir Sebagai Ultraman - “Macam Mana Makan Beradap, Suap Ikut Mana?”

Mya Amri
28/05/2024
01:55 MYT
Seorang pengantin lelaki memilih untuk membuat kelaianan dengan tampil memakai kostum adiwira popular Jepun iaitu Ultraman Taro pada hari perkahwinannya.

Pasangan pengantin Ultraman sporting

Menerusi video tular di TikTok merakamkan pasangan ini sedang berjalan secara perlahan-lahan menuju ke arah pelamin sambil berpegangan tangan.
Apa yang menarik perhatian adalah pengantin perempuan kelihatan begitu gembira sambil tersenyum dan melambai lambai ke arah tetamu yang hadir di majlis bahagia itu.
Pasangan pengantin yang dikenali sebagai Zulhafizie dan Qayyimah itu itu juga cukup sporting ketika membuat persediaan sesi mengambil gambar di atas pelamin.

Netizen suka dan terhibur

Sementara itu di ruangan komen pula, rata-rata netizen mendoakan pasangan ini kekal hingga ke Janna selain terhibur melihat pengantin lelaki bersanding dengan kostum tersebut.
Antara komen yang diterima adalah:

“Pandailah dia pakai baju Ultraman tu sebab nak elak bini tua tahu,”

“Macam mana dia makan beradab? Dia suap ikut mana?”
“Ultraman pun dah tak single, korang single lagi ke,”
“Aku harap laki aku tak nampak benda ni,”
Di bawah merupakan video penuh pasangan pengantin tular itu:
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Hiburan

Dayang Areeda Cuak Lakonkan Babak Nasi Kangkang Untuk Jerat Aliff Aziz - "Saya Risau Pandangan Masyarakat"

gempak
26/07/2024
13:55 MYT
Sepotong video yang memaparkan babak pelakon Dayang Areeda cuba menjerat Aliff Aziz dengan menggunakan ilmu sihir nasi kangkang mencuri perhatian ramai di media sosial.
Terkini

Netizen Terharu Lihat Pelajar Universiti Ini Beri Sepotong Kek Kepada Pekerja Restoran Mamak

gempak
26/07/2024
06:55 MYT
Beberapa pelajar dari sebuah universiti meraih perhatian netizen apabila rakaman yang memperlihatkan mereka memberi sepotong kek kepada seorang pekerja kedai makan yang sering mereka kunjungi viral di media sosial.
Hiburan

Sering Dipanggil ‘Aunty’, Sarah Suhairi Sedia Bergelar Ibu

gempak
26/07/2024
04:55 MYT
Menurut Sarah, dia sedia maklum status Aswad sebagai duda anak tiga namun itu tidak menjadi halangan untuk mereka berkenalan dan mendirikan rumah tangga.
Viral

Ibu Arwah Zulfarhan Akui Pernah Tak Restu Anak Masuk UPNM

gempak
26/07/2024
03:55 MYT
“Dia selalu dekat dengan kami sekeluarga,” begitulah keluhan ibu kepada arwah Zulfarhan, yang menyatakan dirinya pernah tidak merestui anak lelakinya itu untuk melanjutkan pelajaran di Universiti Pertahanan Nasional Malaysia (UPNM).
Hiburan

Dengan Sekali Lafaz, Sarah Suhairi Selamat Bergelar Isteri

gempak
26/07/2024
01:15 MYT
Penyanyi, Sarah Suhairi sah bergelar isteri kepada jejaka pilihan hatinya yang juga merupakan pensyarah, Aswad Anuar pada majlis pernikahan di Barern Hill, Hulu Langat pagi Jumaat.