Selebriti versatil Kelly Azman tampil membidas dakwaan segelintir netizen yang menuduhnya kurang mendapat tawaran persembahan biarpun pada ambang tahun baharu 2023.

Jelas Kelly, dia sebenarnya menerima banyak undangan namun kebanyakan konsert dan persembahan terpaksa ditunda bagi menghormati arahan kerajaan.

"Apabila netizen mula menyalak dekat media sosial saya, katanya show sana sini hujung tahun tak ada job tak ada show. Sebenarnya kena ingat tahun ini tak digalakkan buat sambutan tahun baharu.

"Kkerajaan pun dah nasihatkan, jadi semua show saya dibatalkan dan ditunda bagi menghormati arahan kerajaan.

"Tahun baru juga saya ada ambil job event Starvendor #travelperaklah mulai 30 Disember hingga 1 Januari 2023.
"Saya diberikan amanah sebagai pengacara dan menghiburkan pengunjung yang datang. Bukan tak ada job, ada, tapi bukan sempena tahun baharu," katanya kepada Gempak.

Kelly yang juga juri All Together Now Malaysia musim pertama dan kedua itu sebelum ini tampil menyuarakan kekesalannya terhadap dakwaan tidak berasas warganet di media sosialnya.

Dalam pada itu, jelas Kelly dia masih terbukti relevan apabila kerap dikerumuni peminat sepanjang berada di Starvendor Perak baru-baru ini.

"Acara itu menyajikan makanan, fesyen dan kecantikan serta lebih sejuta orang kunjungi event itu.

"Rata-ratanya terkejut melihat saya di sana, orang Ipoh pun datang nak bergambar dengan saya. Gembira jumpa saya, di luar nampak peramah, baik.

"Lucunya, mereka tanya, kenapa tak bangun ATNM setiap kali jumpa saya. Netizen tak tahu, jangan bash macam tu. Buktinya di Starvendor bersama artis-artis dan pengasas Ifa Raziah sendiri. Tak bolehlah cakap saya ni tak ada job.

A post shared by K E L L Y A Z M A N (@kellyazman)


"Sempena kedatangan tahun baharu 2023, saya mahu memperkukuhkan nama saya dalam industri seni dan terus melangkah menjadi yang terbaik daripada tahun sebelumnya," tambahnya.

ATNM2 mempersembahkan barisan juri yang popular dan terkenal dengan mengetengahkan 13 muka juri baharu termasuk Datuk Aznil Hj. Nawawi, Ajai, Rozita Che Wan, Shila Amzah, Nikki Palikat, Marsha Milan, Reshmonu, Vince Chong serta ramai lagi.

Datuk Syafinaz Selamat pula menggalas tugasan sebagai Kapten Juri yang baharu.

Manakala pengacara bubbly dan bertenaga, Sherry Alhadad kembali untuk mengemudi ATNM2.

Saksikan All Together Now Malaysia 2 yang bersiaran secara eksklusif bermula 11 Disember ini setiap hari Ahad, jam 9.00 malam di saluran Astro Ria serta strim menerusi On Demand di Astro Box dan aplikasi Astro GO untuk pilihan yang lebih fleksibel.

Dapatkan Pek Premium 1 untuk penjimatan hebat dengan hanya RM 99.99 sebulan untuk enam bulan pertama. Whatsapp “NAK ASTRO” ke 03-9543 3838 untuk menikmati rancangan hiburan ini di Astro.