Laman Utama

Nikita Mirzani Tak Akan Beri Harta, Buang Anak Perempuan Dari Keluarga

Maliah Surip
23/11/2023
14:55 MYT
Pelakon sensasi Indonesia, Nikita Mirzani menegaskan tidak akan meninggalkan harta atau menjadikan anak perempuannya, Laura Meizani Nasseru Asry yang dikenali sebagai Lolly pewaris.

BERITA TRENDING: Nikita Mirzani Tuduh Dewi Persikk Suka Gugurkan Janin, Tak Mandul

Dia juga memberitahu telah menamatkan isurans kesihatan Lolly dan dalam proses membuang nama anak perempuannya itu daripada sijil atau kad keluarga.
“Sekarang proses hapus namanya di KK tengah dilakukan. Jadi anak saya hanya dua orang,” kata Nikita sewaktu muncul di saluran YouTube Nexera Entertainment lapor Viva.co.id.
Nikita juga berkata: “Insurans juga telah saya tamatkan. Jadi sekarang misalnya jika dia sakit atau ingin menukar pendakap gigi, semuanya perlu dibayar sendiri.”
Lolly merupakan anak sulung Nikita hasil perkahwinan pertama pada tahun 2006.

PILIHAN PEMBACA: Sempat Kecoh Pengakuan Berzina, Kekasih Nikita Mirzani Sunat Lepas Peluk Islam: “Ya Biar Sihat”

Dia mengatakan tidak menjadikan Lolly pewaris atau membuangnya dari keluarga kerana berasa anak gadis berusia belasan tahun itu sudah boleh hidup berdikari.
“Dia kata dia sudah dewasa dan itu (hidup sendiri) pilihannya. Kalau diaa rasa sudah dewasa ya sudah. Tak perlu dikaitkan dengan ibu atau keluarganya,” kata Nikita lagi.
Melihat keputusan ibunya, Lolly mengaku kecewa namun pasrah.
“Saya sudah banyak kali minta maaf tapi ibu tak mahu. Jadi tiada apa yang boleh saya buat,” katanya.
Ironi perseteruan dua beranak ini dikatakan menjadi hangat selepas Lolly memilih berpihak kepada bekas bapa tirinya, Antonio Dedola yang dituduh Nikita telah mencuri cincin berlian miliknya. PILIHAN PEMBACA: Tak Boleh Buang Air Besar 4 Hari, Nikita Mirzani Ubah Suai Tandas Penjara

Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Terkini

Netizen Terharu Lihat Pelajar Universiti Ini Beri Sepotong Kek Kepada Pekerja Restoran Mamak

gempak
26/07/2024
06:55 MYT
Beberapa pelajar dari sebuah universiti meraih perhatian netizen apabila rakaman yang memperlihatkan mereka memberi sepotong kek kepada seorang pekerja kedai makan yang sering mereka kunjungi viral di media sosial.
Viral

Ibu Arwah Zulfarhan Akui Pernah Tak Restu Anak Masuk UPNM

gempak
26/07/2024
03:55 MYT
“Dia selalu dekat dengan kami sekeluarga,” begitulah keluhan ibu kepada arwah Zulfarhan, yang menyatakan dirinya pernah tidak merestui anak lelakinya itu untuk melanjutkan pelajaran di Universiti Pertahanan Nasional Malaysia (UPNM).
Berita

Gara-Gara Beri Anjing Makan Berlebihan Sehingga Mati, Wanita Dihukum Penjara Dua Bulan

gempak
25/07/2024
21:55 MYT
Mahkamah di New Zealand menjatuhkan hukuman penjara dua bulan ke atas seorang wanita kerana memberi makan anjing peliharaannya secara berlebihan sehingga mati, lapor News Straits Times.
Hiburan

Juicy Luicy Teruja Pertama Kali Datang KL Sempena Malam Galau Kuala Lumpur - "Pastinya Banyak Perancangan Kami..."

gempak
25/07/2024
15:44 MYT
Pertama kali hadir ke Kuala Lumpur, band pop jazz berasal dari Bandung, Indonesia, Juicy Luicy akui teruja.
Viral

"Lepas Saya Letak Tu, Tak Pernah Tengok Dah Sampai Sekarang" - Individu Dipercayai Penulis Surat Layang Kes Buli Arwah Zulfarhan Tampil Bersuara

gempak
25/07/2024
07:30 MYT
Pemilik akaun Instagram, dipercayai individu yang pernah mengirimkan surat layang tentang kes buli bekas penuntut Universiti Pertahanan Nasional Malaysia (UPNM), Allahyarham Zulfarhan Osman Zulkarnain tampil memuatnaik hantaran mengimbas kejadian yang berlaku sekitar tujuh tahun lalu.