Perhatian buat pembaca Gempak sekalian! Kami nak bagitahu kat korang tentang tawaran istimewa di kedai serbaneka myNEWS bulan ini!

Bagi menyambut ulang tahun ke-23 myNEWS, mereka akan menawarkan pelbagai diskaun & promosi di kedai mereka. Setiap member myNEWS juga boleh menikmati ganjaran eksklusif sepanjang bulan November ini sehingga 30hb.

Kepada penggemar coklat, jangan lepaskan peluang ni untuk layan selera coklat anda!

Potongan harga sebanyak 23% akan diberikan bagi setiap pembelian ke atas barangan seperti minuman Maru Kafe Hot Chocolate, aiskrim Maru Choc Soft Serve dan semua makanan berperisa coklat di Maru Bakes.



Anda juga boleh menikmati promosi minuman susu berperisa coklat Goodday bersama sandwic terpilih dengan harga RM7.00 sahaja.


Promosi ulang tahun ke-23 ini tidak hanya melayan selera tetapi penampilan korang jugak. Diskaun sebanyak 23% untuk produk penjagaan diri terpilih! Permainan terpilih juga boleh didapati dengan diskaun 23%.


Member myNEWS boleh mendapatkan ganjaran yang lebih hebat (100 mata ganjaran bonus!) melalui link eksklusif bagi pembaca Gempak ini. Terhad untuk 500 ahli myNEWS pertama sahaja!

Anda bukan member myNEWS? Muat turun aplikasi myNEWS di sini sekarang!
Anda boleh menebus produk-produk seperti di bawah dengan mata ganjaran anda.


Tak cukup lagi? Setiap member MyNEWS bakal mendapat RM 10 apabila tambah nilai minimum RM100 ke dalam aplikasi myNEWS pada 23 November ini! Best giler!

Jadi tunggu apa lagi? Jom ke myNEWS atau muat turun aplikasi myNEWS sekarang!
Untuk mengetahui maklumat terkini, layari www.mynews.com.my.