Go Shop, platform beli-belah dalam talian dan e-dagang utama di Malaysia sedang mengadakan jualan Crazy Grand Sale sehingga 23 Julai dengan pelbagai tawaran hebat produk terlaris bermula harga serendah RM99 dan potongan sehingga 80%.

Jangan lepaskan peluang untuk menikmati tawaran menarik ini sekarang dan dapatkan potongan RM20* untuk pembelian seterusnya.

Pelanggan juga dapat menikmati pelbagai program baharu yang menampilkan perkakas rumah, peralatan dapur, barangan kesihatan dan banyak lagi menerusi program Pak Nil in the House pada setiap hari Rabu jam 11 pagi hingga 4 Ogos dan Zero to Hero jam 11 pagi pada 15, 18 dan 29 Julai, di saluran Astro 118.

Sempena sambutan Hari Raya Aidiladha, pelanggan juga bakal disajikan dengan program Kerlipan Aidiladha pada setiap Isnin hingga Jumaat jam 9 pagi di saluran Astro 120 hingga 30 Julai.

Berikut adalah senarai antara produk terlaris di Go Shop yang menanti:
• Periuk Tekanan Pintar Primada (Intelligent Pressure Cooker)
• Penggoreng Udara Nakada
• Basikal senaman Ultra Zero eZ
• Pembersih Vakum Tanpa Wayar Khind
• Periuk Shogun Chef Wan 40CM IH
• Baju kurti Leanen


Ikuti rangkaian saluran Go Shop di Astro - Go Shop RUUMA (CH118), Go Shop GAAYA (CH120), CH111 dalam Bahasa Malaysia atau CH303 dalam Bahasa Mandarin, dan saluran MYTV 120. Program TV Go Shop juga boleh distrim melalui laman web dan aplikasi mudah alih.

Untuk maklumat lanjut, layari www.goshop.com.my atau muat turun aplikasi Go Shop dari Google Play dan App Store untuk berbelanja sekarang.

*Para pelanggan yang membelanjakan minimum RM150 dalam tempoh kempen boleh menikmati potongan harga RM20 untuk pembelian seterusnya pada bulan Ogos.