,
Gaya Hidup

NJOI Ramadan & Raya Sepuas-Puasnya!

Amri Hassan
21/05/2019
03:00 MYT
Ketibaan Ramadan dan Syawal paling dinanti-nantikan, selain pengisian ibadah dan menyucikan jiwa, waktu ini juga kita boleh saling mengeratkan silaturrahim antara satu sama lain.
Menonton televisyen merupakan salah satu cara untuk merapatkan ukhuwah dengan keluarga dan sahabat handai.
NJOI Prepaid menawarkan promosi harga yang sangat berbaloi! Anda boleh membeli saluran NJOI Prepaid untuk tempoh 3 hari, 7 hari atau sebulan dan anda boleh menikmati pelbagai rancangan menarik di kaca televisyen anda. NJOI Prepaid turut mempunyai Pek Aneka yang merangkumi lima saluran iaitu Astro Naura, Astro Citra, Astro Warna, Nat Geo Wild dan Animal Planet!
Antara sebab-sebab mengapa anda perlu melanggan NJOI Prepaid sempena kedatangan Ramadan dan Syawal tahun ini adalah:
1. Surirumah atau sesiapa sahaja yang meminati rancangan memasak boleh layan NJOI Prepaid untuk mendapatkan resipi-resipi istimewa untuk Iftar dan Sahur. Bagi yang sibuk bekerja, mereka boleh menonton NJOI Prepaid untuk mendapatkan resipi ringkas untuk disediakan ketika berbuka.
Antara rancangan memasak yang ada adalah Buku Resipi Mak Esah (Astro Ria) dan GoShop Cooking Show: Memori Ramadan Chef Wan.
2. Dalam kesibukan menunaikan ibadah, kita juga boleh menggunakan ruang-ruang yang terluang untuk menonton televisyen.
Apa salahnya jika anda ke saluran Astro Warna untuk menonton Sepahtu Reunion Al Puasa 2019 atau saluran Astro Citra untuk menyaksikan 4 Penjuru. Saluran Astro Ria turut menyajikan drama bersiri hebat Curi-Curi Cinta dan Astro Naura turut menyiarkan program ilmiah berjudul Finding Origins.
3. Apabila tibanya musim perayaan pula, kemeriahan terjadi apabila kita berkumpul beramai-ramai dengan ahli keluarga dan sanak-saudara. Tak lengkaplah kalau kita tidak gelak ketawa ketika menonton rancangan raya.
Geng Big Stage Beraya (Astro Ria), Gegar Vaganza Raya Muzika (Astro Ria), Sepahtuh Reunion Al Raya (Astro Warna) dan MLM Raya 2019 (Astro Warna) pasti membuatkan anda tidak sabar untuk menyambut Syawal, bukan?
Malah, ketika ibu bapa rancak bersembang, golongan cilik juga bakal dihiburkan dengan seleksi rancangan kartun dan animasi popular antaranya Upin Ipin Ramadan (Astro Ceria), Omar & Hana (Astro Ceria) dan Didi & Friends (Astro Ceria).
Jadi, berbaloi bukan kalau anda melanggan Pek Aneka 30 hari NJOI Prepaid dan Promosi NJOI Sampai Happy?
Beli Pek Aneka 30 Hari sekarang dan dapatkan kredit tambahan RM10 untuk menonton Astro Ria.
Malah, anda boleh jimat sebanyak RM5 menerusi promosi NJOI Sampai Happy!
Dengan NJOI Prepaid, Raya jadi lebih gempak! Untuk info lanjut, layari njoi.com.my!
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Hiburan

Ustaz Don Beri Penjelasan Berkenaan Isu Hari Tasyrik - “Saya Mohon Maaf Sebab Menjawab Dalam Keadaan Mengelirukan”

gempak
19/06/2024
05:25 MYT
Pendakwah terkenal, Ustaz Don Daniyal tampil memberikan penjelasan berhubung kenyataan yang mengelirukan mengenai berpuasa di hari Tasyrik.
Berita

Hasrat Balik Raya Tak Kesampaian, Lelaki Maut Dirempuh Ketika Rehat Tepi Jalan

gempak
16/06/2024
09:57 MYT
Seorang lelaki tidak sempat pulang ke kampung halamannya di Kampung Bertam, Gua Musang untuk menyambut Hari Raya Aidiladha apabila maut dalam satu kemalangan membabitkan sebuah lori dengan motosikal di Kilometer (km) 25, Jalan Lipis- Benta pada Ahad.
Berita

Di Indonesia, Ada Yang Sudah Raya & Solat Aidiladha Hari Ini

gempak
16/06/2024
04:47 MYT
Pemerintah Indonesia sebelum ini memutuskan Hari Raya Aidiladha jatuh pada 10 Zulhijjah 1445 H atau pada Isnin, 17 Jun 2024 (esok).
Berita

Ambang Hari Raya Aidiladha, Ini Jangkaan Jumlah Kenderaan Guna Lebuh Raya Utama!

gempak
15/06/2024
12:55 MYT
Lembaga Lebuhraya Malaysia (LLM) menjangkakan jumlah kenderaan di Lebuhraya Utara-Selatan, Lebuhraya Kuala Lumpur-Karak dan Lebuhraya Pantai Timur (LPT) 1 dan LPT2 meningkat sehingga 2.52 juta sempena perayaan Hari Raya Aidiladha pada 17 Jun ini.
Viral

Dua Individu Kantoi ‘Berasmaradana’ Atas Jalan Raya? Netizen: “Tak Panas Ke?”

gempak
19/05/2024
01:55 MYT
Rakaman dua individu yang didakwa melakukan hubungan intim di atas jalan raya meraih pelbagai reaksi daripada wargamaya.
BorakSeeni