,
Advertorial

Order KFC Delivery Online Dan Berpeluang Memenangi Tiket VIP The Kuala Lumpur Major, Acer Predator Gear Dan Banyak Lagi Hadiah Hebat!

Badrul Hashim
15/10/2018
04:34 MYT
Sambil menikmati ayam goreng atau burger KFC kegemaran anda, peluang hebat untuk anda memenangi tiket VIP ke kejohanan The Kuala Lumpur Major dan hadiah hebat seperti komputer riba Acer Predator serta banyak lagi hadiah bernilai hingga RM45,000.
Gamers dan peminat Dota 2 jangan lepaskan peluang keemasan bagai ayam goreng KFC ini! Bukan susah untuk menyertai KFC Delivery X The Kuala Lumpur Major ini. Mudah sangat!
Anda hanya perlu mendaftar di KFC.com.my/Dota2KLMajor sebelum anda buat pesanan melalui KFC Delivery. Kemudian, online untuk pesan KFC kegemaran anda melalui KFC Delivery Online. Dapatkan hadiah hebat ini bermula dari 9 hingga 31 Oktober, 2018.
Sepanjang tempoh pemberian hadiah hebat ini, anda bukan sahaja dapat menikmati keenakan KFC yang anda pesan dari KFC Delivery Online, tetapi turut berpeluang memenangi tiket VIP menyaksikan acara The Kuala Lumpur Major, komputer riba khusus untuk permainan video iaitu Acer Predator dan banyak hadiah lain.
KFC Malaysia merupakan jenama nombor 1 rangkaian makanan segera paling digemari di Malaysia. Sebagai makanan kegemaran rakyat Malaysia, KFC Malaysia turut memberikan sokongan pada industri sukan 'esports' tempatan dalam usaha memenuhi potensi Malaysia sebagai hub esports di rantau Asia.
Kuala Lumpur menjadi tuan rumah acara pertandingan Dota 2 yang dijadualkan berlangsung pada 16 hingga 18 November depan di Axiata Arena, Bukit Jalil.
Jadi tunggu apa lagi! Segeralah buat pesanan anda melalui KFC Delivery Online dan menangi tiket VIP ke The Kuala Lumpur Major, Acer Predator Gear serta banyak lagi hadiah hebat. Jangan lupa ke KFC.com.my/Dota2KLMajor
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Keluang Man

Tahu Kisah Wira Harian Yang Penuh Inspirasi? Calonkan Pilihan Anda Sekarang & Berpeluang Menang RM10,000!

gempak
16/09/2024
00:13 MYT
Sempena Hari Malaysia yang akan berlangsung pada 16 September, Astro dan Wonda bergabung untuk meraikan Wira Wonda Kita! Wonda akan mengambil alih Astro Ria dan 13 stesen radio Astro menjadi Astro Wonda Ria dan Wonda FM sepanjang hari.
Advertorial

Sakit Hati Nak Stream X-Change Tapi Internet Slow? Tak Perlu Pening Kepala Langgan Pelan redONE Postpaid 5G SMART Untuk Telefon Pintar 5G PERCUMA Serta Data Pantas Tanpa Drama!

gempak
31/08/2024
05:55 MYT
Bayangkan tengah syok layan drama tapi internet asyik buffering, siapa je yang tak annoyed kan?
Advertorial

Sheriff Jalankan Misi Ops CLEAR Tewaskan Halangan, Bagaikan Syampu CLEAR Takkan Sentap Bila Seratus Peratus Mantap!

gempak
23/08/2024
07:20 MYT
Tidak dinafikan kehidupan sebagai selebriti pasti menjadi sorotan masyarakat sama ada dari segi kehidupan mahu pun penampilan.
Advertorial

Talentbank Umum Senarai Universiti Pilihan Majikan 2024, Sasar Untuk Tingkatkan Peluang Pekerjaan Selepas Tamat Pengajian

gempak
05/08/2024
06:55 MYT
Talentbank, dalam menerajui dan meningkatkan daya kebolehpasaran para graduan serta menghubungkan bidang akademia dengan sektor industri, telah mengumumkan senarai yang dinantikan ramai iaitu senarai Universiti Pilihan Majikan 2024.
Advertorial

Nak Tonton Ke Kodiang With Love Dengan Barisan-Barisan Pelakon? Beli Ribena Untuk Berpeluang Memenangi Tiket Secara Eksklusif Ke Tayangan Drama

gempak
16/05/2024
13:25 MYT
Buat peminat-peminat Ke Kodiang With Love, apa persamaan Hun Haqeem dengan Ribena? Nak tahu jawapannya? Mestilah dua-dua sama-sama manis! Jadi untuk tambahkan lagi kemanisan itu, Ribena telah menjalankan satu pertandingan di mana peminat-peminat berpeluang menyaksikan tayangan Ke Kodiang With Love finale bersama pelakon-pelakon drama tersebut.