Pelakon dan penyanyi Bella Astillah tampil menjelaskan sebab dia memadam satu hantaran mengenai pendedahan seorang ‘heroin’ yang mengaku tersuka dan jatuh cinta kepada suaminya, Aliff Aziz yang dikongsikan di laman Instagram baru-baru ini.

Jelas Bella, objektif hantaran tersebut dimuat naik pada minggu lalu sudahpun tercapai apabila perkongsian itu telah dibaca oleh orang ramai dan mengetahui kisah sebenar.

Malah, ibu kepada dua cahaya mata itu turut menjelaskan, dia enggan memanjangkan lagi isu mengenai ‘heroin’ tersebut.

“Posting yang saya kongsikan itu saya lihat sudah ramai yang like sehingga 600,000 orang. Dalam posting tersebut adalah perkara yang saya ingin explain kepada semua.

“Jadi bila saya delete maksudnya, dah tiada apa yang saya nak explain lagi. Saya pun dah tak nak ulas lagi mengenai isu tersebut kerana saya kira sudah cukup segalanya untuk minggu lepas.

“Saya sekarang ini mahu fokus pada nyanyian, memandangkan baru lepas sertai Famili Duo dan saya lihat penyertaan saya ini membuka ruang untuk saya aktif semula sebagai penyanyi,” katanya kepada Gempak.

Dalam masa sama, anak kelahiran Sabah itu turut berterima kasih kepada semua pihak yang mendoakan kebahagian rumah tangga dia dan suami.

“Aliff pun dah bagi kenyataan dia, saya harap cukup mengenai isu tersebut. Apa pun saya ingin berterima kasih kepada semua pihak yang sentiasa mendoakan kebahagian kami berdua.

“Saya minta maaf kalau ada tersilap kata atau sebagainya,” tambahnya.

Terdahulu, kecoh apabila seorang ‘heroin’ yang bergandingan bersama Aliff menerusi sebuah drama dikatakan sudah tersuka dan jatuh cinta kepadanya.

Tidak menunggu waktu yang lama, Bella akhirnya mengesahkan identiti ‘heroin’ yang didakwa mengganggu rumah tangga dia dan Aliff ialah pelakon Sophia Albarakbah.

Pendedahan tersebut dibuat Bella dengan memuat naik beberapa tangkap layar mesej perbualan dia dan Sophia menerusi aplikasi Whatsapp.

Undi bintang digital dan content kegemaran Top 5 anda di Gempak Most Wanted Awards 2022 di sini.