Saban tahun, pasti ramai yang ternanti-nanti senarai wajah lelaki terkacak di dunia menurut senarai yang dikelolakan oleh TC Candler.

Untuk tahun 2021, laman web pengkritik filem itu menamakan model dan pelakon dari Myanmar, Paing Takhon sebagai lelaki paling kacak di dunia.

Nama Paing sohor kini di media sosial pada Januari selepas dia memuat naik gambarnya berkepala botak, lengkap berpakaian sami.

Namun, gelaran tersebut mungkin tidak menggembirakan hati Paing apabila dia dijatuhkan hukuman penjara selama tiga tahun baru-baru ini kerana menyokong bantahan pro-demokrasi di Myanmar.

Menurut Paing, dia berasa kecewa dengan hukuman yang diterima dan mempertimbangkan untuk membuat rayuan.

Berbalik pada carta TC Candler, pelakon Chris Hemsworth yang popular dengan watak Thor diletakkan di tangga kedua manakala anggota kumpulan BTS, V, selesa di tangga ketiga.

Pelakon Timothee Chalamet mengikut rapat di tangga keempat manakala Jungkook, seorang lagi ahli kumpulan BTS menerima tempat kelima dalam senarai wajah paling kacak berkenaan.

Aktor yang sinonim dengan watak Superman, Henry Cavill di tangga keenam, Jason Mamoa yang memegang watak Aquaman di tangga ke-10 dan dua lagi anggota kumpulan BTS, Jimin dan Jin masing-masing di tangga ke 14 dan 35.

TC Candler, laman web pengkritik filem telah mengelolakan rangkuman senarai individu dengan wajah cantik dan kacak sejak tahun 1990.