Susulan kemunculan, penyanyi Aliff Aziz menerusi temu bual bersama program Melodi pada Ahad, kini adik iparnya, Didi Astillah membuat pendedahan terbaharu yang mengejutkan.


Dedah Aliff bersama isteri orang anak tiga


Didi menerusi akaun Instagram miliknya mendedahkan Aliff pernah bersama dengan wanita berstatus isteri orang yang mempunyai tiga orang anak dan berasal dari Terengganu.

“Daripada podcast, interview sana sini bila bab ‘kes’ tak nak ulas apa-apa. Tapi bila soal kesalahan kak long saya panjang berjela, seolah olah mereka nak menutup kes khalwat tu macam tu sahaja.

“Saya pun jadi pening bila dengar statement, jawapan yang lari dari topik tiap kali interview. Sudah-sudahlah la tu bagi statement dan tunjuk kemarahan... Lebih baik diam sebab salah sendiri.

“Takkan lah pasangan kekasih dah ber LU LU, MU MU datang set bersama tak buat apa apa? Umpama kucing menolak ikan.

"Bau ikan pun kucing dah tertarik sedangkan di set pun berani bermesra-mesra, inikan pula dah depan mata atau berdua-duaan dalam rumah?

“Bila ada lelaki lain di samping kak long, tahu pula nak melenting. Tapi, masa dia bersama dengan isteri orang anak tiga dari Terengganu, itu apa pula?

“Tak nak ulas apa-apa ke? Pastu, yang lagi sorang tu. Lepas minta maaf pun, ingat saya tak tahu ke yang awak tetap pergi kat orang-orang dan masih cakap yang ‘Bella perangkap’ ? MUNAFIK.


“Kita ni zaman bila nak perangkap perangkap? Awak tak cukup umur lagi ke atau awak dah gila ke atau kedua-duanya sekali eh?” dedahnya.

BERITA TRENDING: "'Makan Luar' Sebab Jiwa Saya Kosong" - Aliff Aziz Mengaku Curang



Tegas Didi lagi, selama mereka berkahwinX tidak pernah sekali kakaknya bercerita hal buruk mengenai keluarga Aliff seperti mana yang dilakukan abang iparnya sekarang.

“Tak perlu cakap abang terkilan sebab tindakan kak long saya pada mak abang. Incase kalau mak abang lupa, tolong ingatkan pada dia.

“Kak long saya punya jasa dan kebaikan memaafkan abang berkali kali kali tu benda yang bukan semua orang boleh buat.

“Kebaikan Mama kami pula selama bertahun-tahun siap pernah masakkan setiap minggu untuk 40 peminat Aliff Aziz di Gegar Vaganza (bukan catering ya mama masak dan packing sendiri).

“Tak pernah sekali pun hal buruk tentang mak abang yang pernah keluar dari mulut kakak saya atau keluarga saya.

“Tapi rupanya mak dan keluarga abang, mengutuk kak long saya termasuk keluarga saya, termasuk tentang saya sekali.

“Padahal semua ni hanya bermula kerana kesalahan abang sendiri (kes khalwat). Sayangnya kak long saya pada abang sampai adik kami dia sanggup ketepikan demi untuk anak-anak dia tak kehilangan seorang bapa,” tulisnya.

Berikut merupakan kenyataan penuh Didi:

A post shared by Didi Astillah (@didiangelastillah)