Banyak orang sekarang ni mengamalkan gaya hidup yang sihat dengan pergi ke gym sebelum atau selepas kerja dan makan diet yang seimbang.

Dengan ini, sesetengah syarikat dan korporasi juga menyediakan peralatan senaman di pejabat untuk memudahkan pekerjanya untuk bersenam.

Satu peralatan yang perlu dibawa ke gym adalah fon bukan sahaja untuk mendengar music sambil bersenam, tetapi untuk mengambil selfie sebelum atau selepas senaman.

Peralatan yang satu lagi yang harus dibawa ketika anda pergi bersenam adalah smart watch – dan Watch GT2 daripada HUAWEI ni merupakan pilihan terbaik. Inilah sebabnya:

1) Pelbagai fungsi dengan pilihan dail yang banyak



Watch GT2 mempunyai skrin sentuh dan membolehkan pengguna akses laman kadar degupan jantung, tekanan, dan rekod senaman dengan mudah.

Selain itu, ia juga dilengkapi dengan 15 fungsi mod senaman iaitu 8 senaman outdoor seperti berlari, mendaki, berbasikal dan 7 senaman indoor seperti berenang dan berlari.

Bukan saja Watch GT2 dipenuhi dengan pelbagai fungsi yang berguna, malah pengguna juga boleh menukarkan dail Watch GT2 kepada pelbagai foto atau gambar seperti gambar bersama rakan atau keluarga anda.

2) Fungsi Bluetooth untuk panggilan dan lagu



HUAWEI Watch GT2 juga mempunyai fungsi Bluetooth. Dengan Bluetooth ni, pengguna boleh sambung kepada HUAWEI Mate 30 untuk membuat atau menerima panggilan dengan mudah.

Ini disebabkan Watch GT2 mempunyai speaker dan mic. Selain itu, anda juga memainkan lagu ketika bersenam melalui Bluetooth dan speaker Watch GT2 ni.

3) HUAWEI Mate 30 Pro paling power



Mate 30 Pro yang terbaru HUAWEI adalah fon pertama di dunia yang mengunakan cip generasi Kirin 990 yang mempunyai pelbagai fungsi AI iaitu AI Gesture, AI Private View, dan AI Smart Rotate.

Secara rumus, AI Gesture membolehkan anda mengawal fon anda tanpa menyentuh mana-mana bahagian fon. AI Smart Rotate pula boleh menentukan posisi skrin yang betul dengan mengesan posisi muka pengguna tanpa mengunakan gyrometer seperti di fon tradisional.

Akhir sekali, AI Private View akan menyembunyi kandungan notifikasi anda apabila AI mengesan renungan yang bukan dari pemiliknya.

4) FreeBuds 3 untuk bekerja dengan lebih fokus



Setiap hari kita mesti akan mendapat banyak e-mel dan mesej untuk kerja harian kita. Semasa kita sedang mengendalikan kerja di tangan, bos pula panggil, banyak call pula datang, rakan seperjuangan pula bertanya pelbagai perkara dan semua ni memperlahankan kecekapan kerja kita.

Untuk menyelesaikan perkara ni, belilah dan menggunakan HUAWEI FreeBuds 3. Earfon ni merupakan earfon open-fit yang pertama di dunia yang dapat menghalangkan bunyi dan suara sekeliling anda dengan berkesan.

Tak payahlah diganggu dengan pelbagai gangguan luar dan anda bolehlah menyelesaikan kerja dengan cepat dan tepat.

Earfon ni juga mempunyai fungsi Bluetooth untuk panggilan dan musik dan dapat dicas tanpa wayar melalui Mate 30 Pro.


Paling best sekali, HUAWEI telah melancarkan siri peranti Smart Life HUAWEI yang mengandungi siri HUAWEI 30 yang dijual pada harga dari RM2,799, siri MateBook 13 dari RM3,599, siri Watch GT 2 dari RM799, HUAWEI X Gentle Monster pada harga RM1,599, FreeBuds 3 pada harga RM679, dan akhir sekali WiFi Q2 Pro pada harga RM499.

Untuk maklumat lanjut, sila layari laman web HUAWEI atau FB HUAWEI.


HUAWEI memperkenalkan pelan ansuran Together 2020 dengan pelbagai pakej menarik bermula dari RM8.97 sehari! Kunjungi store HUAWEI terdekat atau layari https://huaweitogether2020.3ex.com.my/ untuk lebih info!