Secara umum, norma hidup baru menyebabkan pengguna tidak langsung mengetahui betapa pentingnya penjagaan kesihatan dan kebersihan.

Semakin banyak masa dihabiskan di rumah semakin banyak benda yang ingin dilakukan dan Philips ada di sini untuk menjadikan kediaman anda lebih selesa.

Mari kita lihat produk cool yang boleh menceriakan hari anda dirumah dan apa yang kita boleh lakukan sepanjang norma baharu ni untuk memastikan ruang rumah lebih selamat dan teratur.

1.Philips Airfryer XXL HD9630



Kelebihan Airfryer ini adalah menggunakan teknologi Twin TurboStar untuk penghapusan lemak yang berkesan.

Selain itu ia juga turut dilengkapi dengan ‘Tornado’ udara panas yang dapat mengurangkan 90% lemak.

Menariknya lagi airfryer ini boleh memuatkan seekor ayam yang bersaiz besar, juga kentang seberat 1.5kg dan selain itu anda boleh menyediakan pelbagai hidangan dengan mudah sesuai untuk hidangan 6 orang.



Anda boleh bakar, memasak, menggoreng, grill dan memanaskan makanan hanya dalam satu alat sahaja. Jadi Lebihkan Rasa, Kurangkan Lemak! Menarik kan?

2.Philips SpeedPro Max Aqua FC6904



Philips SpeedPro Max Aqua FC6904 ini merupakan vakum tanpa wayar terpantas dengan kebersihan 3 dalam 1 yang membolehkan anda melakukan kerja seperti mop, vakum dengan mudah. Malah turut disertakan dengan unit pemegang yang pasti akan lebih memudahkan kerja pembersihan rumah.

Dengan aksesori berus mini turbo, ianya membolehkan anda untuk vakum habuk pada permukaan sofa dan juga katil.

Mempunyai muncung 360 darjah dengan cahaya LED dapat membantu anda vakum dengan lebih cepat dan menangkap kotoran tersembunyi di setiap sudut.



Nak membersih habuk walaupun di bawah perabot yang rendah juga tak ada masalah.

Boleh digunakan sehingga 75 minit untuk membersihkan keseluruhan rumah maka gunalah Vakum Mop 3 dalam 1, terpantas tanpa wayar dari Philips.

Philips SpeedPro Max Aqua turut dilengkapi dengan sistem vakum dan mopnya sangat unik membolehkannya untuk mengawal pelepasan air selain mengekalkan kelembapan lantai.

3. Philips All-In-One Cooker HD2145



Kepada mereka yang masih belum berpeluang balik ke kampung halaman pasti merindui masakan dikampung ini termasuklah pelakon Sherry Alhadad.

Tapi jangan risau, ini Sherry kongsikan penyediaan juadah hari raya dengan hanya menggunakan Philips All-In-One Cooker HD2145. Lebihkan rasa kurangkan minyak!

Apa yang menariknya, produk ini adalah multi cooker yang sangat versatile. Boleh digunakan sebagai pressure cooker, slow cooker, steaming, baking dan juga membuat yogurt! Eh pendek kata nak masak apa pun boleh.

Malah hidangan yang dimasak juga sempurna sehingga 6 kali lebih cepat, anda juga boleh memasak rendang dalam masa kurang dari 30 minit.

Mempunyai kemampuan untuk menjimatkan hingga 3 program pilihan hidangan raya kegemaran anda melalui butang jalan pintas.

Memang jimat masakan? Sesuai dengan taglinenya, ‘Kurang Masa Di Dapur, Lebih Masa Bersama Keluarga’.

Eh banyak eh benda boleh dilakukan dengan produk Philips ni. Bestnya! Jom kita tengok apa yang boleh kita lakukan sepanjang norma baharu ni untuk menjadikan kehidupan seharian kita lebih selesa dengan Philips.

4.Philips Steam Generator PerfectCare Elite Plus GC9660



Anda di luar sana pasti pernah menggosok baju dan secara tidak sengaja terbakar baju favourite. Apakan lagi kain berjenis lembut yang amat sensitif dengan haba seterika.Untuk mengelakkan situasi ini dari berulang anda boleh menggunakan seterika ini dengan lebih pantas tanpa kesan bakar.

Boleh menggosok apa sahaja jenis fabrik atau kain daripada sutera sehinggalah songket dengan yakin. Bukan itu saja, kalau ada baju yang ada manik pun boleh diggosok tanpa terbalikkan baju seperti yang kita selalu lakukan.

Mempunyai teknologi OptimalTEMP – jaminan tidak terbakar dan tanpa tetapan suhu, kini sesiapa sahaja boleh menggosok.



Wap air yang dihasilkan oleh Philips Steam Generator GC9660 juga cukup power untuk menghilangkan kedut secara optimum, menjimatkan masa, tenaga dan elektrik.
Nak gosok baju satu bakul sekaligus memang No Problem! Apa tunggu lagi, seterika dengan lebih pantas tanpa kesan bakar, #Noburn gerenti punya!

5.Philips Multigroom MG7720 14-in-1



Sebagai pengacara, sudah pasti penampilan diri menjadi keutamaan Nabil Ahmad. Sebab itu beliau memilih produk ini untuk kesenangan dan kelihatan kemas dengan lebih cepat.

Kenapa? Kalau nak tahu ini merupakan produk yang perlu ada untuk para jejaka untuk tampil rapi dan sempurna untuk penjagaan rambut kerana mempunyai kelengkapan 14-in-1 untuk wajah, rambut, badan dan juga hidung.



Dengan kelengkapan sebanyak 14 alat, produk ini amat mudah untuk digunakan. Selain itu, tidak perlu risau dengan ketahanan baterinya kerana ia mampu bertahan selama 120 minit. Yang lagi best ianya tampil tanpa kabel, haaaa tidaklah terbelit-belit atau berselirat dengan kabel sewaktu berdandan.

Oh lagi satu, keistimewaan produk ini adalah kalis air tau! Boleh digunakan walaupun di bilik mandi, tiada masalah.
Gunakan Philips Multigroom MG7720 14-in-1, terserlah gaya, mutu dan keunggulan dengan sekaligus!

Eh sebelum tu jom kita tengok apa yang boleh kita lakukan sepanjang norma baharu ni untuk menjadikan kehidupan seharian kita lebih selesa dengan Philips.

Hidup terasa lebih mudah dengan adanya Philips ni. Ruginya kalau tak miliki salah satu produk. So apa tunggu lagi. Sempurnakan kediaman anda kerana #PhilipsMY #MakeLifeBetter #MakeHomeBetter

Kesemua produk Philips ini turut disertakan dengan jaminan selama 2 tahun. Haaa, memang berbaloilah dan kalau korang nak ketahui lebih lanjut mengenai produk ohsem ini korang boleh layari www.philips.com.my

Jangan lupa juga untuk melihat kesemua promosi barangan di Philips Official Store di laman sesawang yang tertera dibawah dan juga di kedai-kedai barangan elektrik yang berhampiran dengan anda:

Lazada
Shopee