Nama Adeep Nahar menjadi sebutan netizen di ruang komen status seorang selebriti yang mengatakan penyanyi solo boleh sertai program yang sama dengan menubuhkan kumpulan.

Biarpun individu itu tidak menyebut sebarang nama, namun netizen mendakwa ia ditujukan kepada Adeep yang sebelum ini pernah sertai Gema Gegar Vaganza musim kedua (GGV2) dan kini bertanding di pentas Gegar Vaganza musim ke-9 (GV9) bersama kumpulan VE.

Bagaimanpun, Adeep menganggap penyertaannya dalam dua program tersebut merupakan rezeki yang diberikan oleh Allah selain berpendapat dirinya masih ‘relevan’.

“Bagi saya, mungkin Allah buka rezeki saya lebih dan mungkin sebab saya masih relevan. Kalau dia nak perli, tu hak masing-masing.

“Tapi saya tak terasa pun, sebab saya sendiri tak tahu mengenai status itu. Ikutkan, saya memang asal dari kumpulan, Fabulous Cats.

“Kemudian, 2018 saya ditawarkan untuk sertai VE. Tapi saya percaya, Allah yang beri rezeki dan saya terima dengan baik. Saya tak peduli apa orang nak cakap.

“Kalau ada benda-benda yang menyakitkan hati saya, itu bukan masalah saya tapi masalah individu itu… mungkin dia ada masalah hati ke,” katanya kepada Gempak.

Sebelum ini, Adeep pernah menjadi naib juara untuk Gema Gegar Vaganza 2 dan kali ini bertanding di GV9 sebagai ahli kumpulan VE bersama Akish, Cham, dan Hakim.

Undi bintang digital dan content kegemaran anda di dalam carta mingguan Gempak Most Wanted 2022 di sini.

Anda juga boleh membuat pencalonan baharu untuk carta mingguan seterusnya. Selamat mengundi!