Laman Utama

Pesawat Miley Cyrus Lakukan Pendaratan Kecemasan Selepas Disambar Petir

Maliah Surip
24/03/2022
05:22 MYT
Penyanyi Miley Cyrus berhadapan dengan detik cemas apabila pesawat yang dinaikinya mengalami kerosakan selepas disambar petir.
Insiden tersebut terjadi sewaktu menyanyi itu dalam perjalanan menuju Paraguay untuk melakukan persembahan dalam muzik festival Asunciónico.
Cyrus berkongsi detik cemas pesawatnya disambar petir dalam cuaca buruk itu melalui kemas kini di Instagramnya, semalam. Penyanyi itu turut menyertakan video bagaimana petir menyambar tingkap pesawat mereka.
"Buat semua peminat yang bimbangkan keselamatan saya. Pesawat kami terlibat dalam cuaca buruk sehingga tidak menyangka akan disambar petir dengan teruk.
"Bagaimanapun semua orang yang terbang bersama saya termasuk keluarga dan kru berada dalam keadaan selamat.
"Pesawat kami telah melakukan pendaratan kecemasan. Dan malangnya kami tidak dapat meneruskan penerbangan ke Paraguay,” tulis Cyrus seperti laporan CNN.
Menurut laporan, cuaca di Paraguay memang buruk sehingga hari pertama festival muzik tersebut turut dibatalkan. Selain Cyrus, pemuzik seperti Foo Fighters, Machine Gun Kelly dan Doja Cat juga gagal melakukan persembahan.
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Hollywood

Keanu Reeves Sentiasa Ingat Mati, Minta Semua Hargai Hidup

gempak
25/07/2024
14:21 MYT
Aktor Keanu Reeves telah melalui episod kehilangan ramai orang yang disayangi dalam hidupnya.
Hollywood

Celine Dion Dibayar RM9 Juta Untuk Nyanyi Satu Lagu Di Olimpik Paris 2024

gempak
25/07/2024
00:30 MYT
Khabar angin legenda pop terkenal dunia Celine Dion akan tampil kembali di upacara perasmian Sukan Olimpik Paris, awal pagi Sabtu ini semakin bertiup kencang.
Berita

Pesawat Terhempas Di Nepal, 22 Mangsa Ditemui

gempak
24/07/2024
09:46 MYT
Sejumlah 22 mangsa selepas sebuah pesawat yang membawa mereka terhempas di Nepal pada Rabu telah ditemukan, lapor Agensi Anadolu memetik akhbar tempatan Kathmandu Post.
Hiburan

Mila Jirin Berdepan Detik Cemas Di China, Kereta Berhenti Mengejut Di Highway Sebab Tayar Pecah! - “Kenderaan Berat Laju, Lori Trailer Hon”

gempak
23/07/2024
05:50 MYT
Penyanyi dan usahawan, Mila Jirin berdepan detik cemas apabila pemandu keretanya terpaksa menghentikan kenderaan yang dinaiki secara mengejut di pertengahan lebuh raya akibat tayar pecah.
Filem

"Saya Bangga Bawa Cerita & Bakat Asia" - Ratu Cantik Malaysia Buka Langkah Di Hollywood

gempak
18/07/2024
08:55 MYT
Ratu Cantik kelahiran Malaysia, Rachel Tan berbangga dapat membawa kisah dan bakat ke persada perfileman Hollywood.