Adik kepada usahawan Iqbal Zulkefli iaitu Ahmad Weldan Zulkefli memohon bantuan doa daripada netizen susulan polemik yang melanda dia dan bekas isteri selepas bercerai pada penghujung tahun lalu.

Weldan menerusi hantaran di TikTok berkata, dia memohon orang ramai mendoakan dirinya agar dapat meneruskan perjuangan demi masa depan diri dan anak-anak.

Mohon doa

“Mohon doakan Weldan semoga dalam keadaan yang stabil. Tolong tinggalkan doa yang baik di ruangan komen,” tulisnya ringkas pada kapsyen video yang dimuat naik.

Meninjau ruangan komen, ramai yang dilihat memberi semangat kepada usahawan muda itu.





Terdahulu, Iqbal memutuskan untuk mengambil tindakan undang-undang terhadap bekas adik iparnya, iaitu bekas isteri Weldan kerana dakwaan memburukkan namanya.

Tindakan

Iqbal berkata, tindakan tersebut diambil selepas bekas adik iparnya itu tanpa henti menyebarkan tuduhan tidak berasas dan menghina dia dan adiknya.

Iqbal turut mendakwa mempunyai bukti yang bekas adik iparnya itu berlaku curang, selain mendakwa wanita berkenaan menukar nama dalam syarikat kepada pemilikan berseorangan.

@ahmadweldan15

MOHON DOAKAN WELDAN SEMOGA DALAM KEADAAN YANG STABIL. TOLONG TINGGALKAN DOA YANG BAIK DI RUANGAN KOMEN ??

♬ original sound - ahmadweldan

Untuk rekod, Weldan dan bekas isteri berkenaan mendirikan rumah tangga pada 29 Februari 2021 dan bercerai pada 23 November 2023.

Hasil perkongsian hidup mereka dikurniakan seorang cahaya mata perempuan berusia 2 tahun.

ARTIKEL BERKAITAN: Mahu Rakam Lagu Raya Tapi Bajet Cuma RM200,000, Iqbal Harap Tak Ada Komposer Ambil Kesempatan

ARTIKEL BERKAITAN: [VIDEO]: Kos Sekitar RM20,000, Iqbal Tunjuk Proses Telan Belon Untuk Kurus - “15 Hari Tanpa Makanan Pepejal”