Raffi Ahmad adalah satu satu selebriti Indonesia yang cukup terkenal dengan kesibukannya. Sebagai seorang pengacara, Raffi akan berada di beberapa program televsiyen berlainan dalam sehari.

Itu belum lagi jika dia terbabit dengan undangan khas atau mengendalikan program bual bicara.

Kesibukannya itu kata Raffi Ahmad menjadi kekangan buat dia selalu menghabiskan masa dengan isterinya, Nagita Slavina.

Malah saat menjadi tetamu dalam podcats Deddy Corbuzier baru baru ini, Raffi mengaku sangat jarang berhubungan seks dengan Nagita sehingga selalu mimpi basah sendirian!

"Ini benar ya, sebab terlalu sibuk saya tak sempat untuk berhubungan seks dengan Nagita.

"Dan hal itu membuat saya sampai mimpi basah. Pernah saya tertidur dalam kereta dalam setengah jam sahaja, tapi sempat mimpi basah.

"Kadang dalam satu minggu pernah mimpi basah sebanyak tiga kali," akui Raffi tanpa segan silu seperti yang dikutip dari Kapanlagi.com.



Namun katanya dia beruntung kerana Nagita bukan seorang isteri yang akan merajuk atau mempersoalkan kesibukannya sehingga tidak punya waktu untuk berasmara.

"Walaupun Nagita tak pernah bising tapi sebagai suami saya tidak boleh mengabaikan nafkah batinnya," kata Raffi.

Selain jadual kerja yang terlalu padat, kehadiran anak lelaki tunggal mereka, Rafathar selalu membuat keduanya jarang dapat berasmara.

"Padahal kadang kadang kami sudah bersedia untuk itu (berhubungan seks), tapi tiba tiba Rafathar bangun, terus nafsunya drop," tambahnya lagi sambil ketawa.

Instagram: @raffinagita1717