Penyanyi Nourul Depp memberitahu bahawa dia mengalami kecederaan ringan selepas jatuh tergelincir ketika sedang berada di sebuah pusat gimnasium.

Nourul atau nama sebenarnya, Noorul Huda Abdul Wahab, 42, berkata insiden tersebut berlaku ketika tukang cuci sibuk menjalankan kerja pembersihan sewaktu pengunjung masih menggunakan fasiliti.

"Semalam jatuh bedebuk kat gym! Nasib baik tak ada apa. Ketegaq sangat cleaner (Lelaki dari Bangladesh) kat sini. Kita faham lah kerja dia. Dah pesan dah kalau ada perempuan kalau ada orang, tak perlu bersihkan dulu.

"Dia pi mop lantai macam mandi! Penuh air. Makcik ni pun dok fokus sangat, tak perasan. Bedebuk pungkok dulu! Nasib baik 'kusyen' tebal lagi. Penyelamat.

"Tapi siku kiri yang sakit. Siang takpa lah. Sakit tak rasa. Mai malam, haaa tu dia. Sapu segala minyak! Masa sakit tu la rasa nak bantai si cleaner tu!," tulisnya di Instagram.

Bagaimanapun, pelantun lagu hit Kerana Terluka itu memberitahu dia bersyukur tidak mengalami sebarang kecederaan serius.

Tambahnya lagi, dia kini memang giat menjalani latihan kecergasan di gimnasium sebagai persiapan untuk mengikuti program larian pada awal bulan depan.

"Alhamdulillah tak patah, tak retak apa apa. Dah lah dok buat persiapan untuk larian 1 Disember ni!

"Jadi, dah ubah undang-undang. Ada orang toksah mai masuk! Aku bantai nanti ligan dengan penyapu," luahnya sambil berseloroh.

Boleh kan update ? . Semalam jatuh bedebuk kat gym! Nasib baik takdak apa. Ketegaq sangat cleaner kat sini. (Lelaki dari bangladesh ??). Kita faham lah kerja dia. Dah pesan dah kalau ada perempuan kalau ada orang, toksah dok bersihkan dulu. . Dia pi mop lantai macam mandi! Penuh ayaq. Makcik ni oun dok concentrate sangat, tak perasan. Bedebuk pungkok dulu! ???. Nasib baik kusyen tebai lagi. Penyelamat. . Tapi siku kiri yang sakit. Siang takpa lah. Sakit tak rasa. Mai malam, haaa tu dia. Sapu segala minyak! Masa sakit tu la rasa nak bantai si cleaner tu! ? . So dah ubah undang2. Ada orang toksah mai masuk! Aku bantai nanti ? ligan dengan penyapu ?? . Alhamdulillah tak patah, tak retak apa apa. Dah lah dok prepare untuk running 1 disember ni! My first run selepas bersalin! Dok practice ni. Lepas hanya 4km! Yang nak buat ni 7km!!! Macam mana tu ? . Takpa! Test firness level! ?????? . #nouruldepp #nouruldeppsays #nouruldeppshares #nouruldeppqoutes #teamdivakurusbynouruldepp #divakurusbynouruldepp

A post shared by N O U R U L (@nouruldepp) on


Jelas Nourul, penglibatannya dalam acara tersebut merupakan program lariannya yang pertama selepas bersalin anak ketiga pada April lalu.

Nourul mendirikan rumah tangga dengan Eric 54, pada Jun 2012 dan dikurniakan tiga cahaya mata, Zachary Depp, 6, Raphael Depp, 4 dan Isabella Depp yang kini berusia tujuh bulan.

Menerusi perkahwinan pertama bersama penyanyi dan komposer Ajai, Nourul dikurniakan seorang anak perempuan, Ayu Nazirah yang kini berusia 21 tahun.