Laman Utama

Rezeki Buat Aaron Aziz, Yusof Haslam Pula ‘Offer’ Berlakon - “Bila Dia Beritahu Digugurkan & Hilang Kerja…”

Asyikin Mayudin
16/03/2023
23:46 MYT
Rezeki tak pernah salah alamat… itu yang boleh digambarkan mengenai pelakon Datuk Aaron Aziz yang menerima tawaran berlakon bersama pengarah terkenal Datuk Yusof Haslam.
Enggan menimbulkan sebarang spekulasi, Yusof menegaskan tawaran yang diberikan itu tiada kena mengena dengan konflik antara anaknya iaitu Syamsul Yusof dan Aaron.
"Sebenarnya saya memang tengah mencari pelakon watak penjahat, bila Aaron beritahu dia digugurkan dan hilang kerja jadi saya ambil dia yang kebetulan ada masa lapang ketika itu.
"Tak ada isu mengenai Syamsul gugurkan Aaron dan saya ambil dia, ini secara kebetulan sahaja. Kita perlukan watak penting. Watak itu pula sesuai dengan dia. Saya tak nak orang salah faham.
“Tak niat, demi Allah… Syamsul itu anak saya jadi tak ada isu, saya sayang anak saya. Saya bukannya ambil Aaron sebab nak balas dendam ke apa. Demi Allah tiada (niat) itu," katanya.
Yusof berkongsi perkara itu ketika ditemui tayangan perdana Astro Original Liar yang berlangsung di Petaling Jaya, Selangor pada malam Rabu.
Malah Yusof turut menjelaskan dia enggan mengambil tahu mengenai kemelut antara Syamsul dan Aaron namun tetap mengharapkan yang terbaik buat mereka berdua.
"Bagi saya mungkin ada salah faham antara dia dan Syamsul. Saya tak pasti apa sebab dia digugurkan. Saya tak mahu menggores hati anak saya dan orang lain yang terlibat.
“Saya ambil Aaron dengan cara profesional tanpa prejudis. Terus terang saya sentiasa mendoakan yang terbaik untuk anak dan menantu saya... begitu juga dengan Aaron.
“Industri ini kecil sahaja pusing-pusing akan jumpa balik," katanya lagi.
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Filem

Atas Permintaan Tinggi, Filem Sheriff Kini Boleh Ditonton Menerusi Astro First di Astro & sooka!

gempak
21/06/2024
04:55 MYT
Rentetan daripada kejayaan besar filem blockbuster nombor 1 tahun ini, ‘Sheriff’, Astro membawakan filem ini kepada semua penonton Malaysia menerusi Astro First di Astro dan peranti pilihan anda, sooka.
Filem

Komedi Romantik Hingga Ke Genre Aksi, Ini 5 Watak Ikonik Aaron Aziz Yang Paling Diingati Peminat Sehingga Kini!

gempak
13/06/2024
09:55 MYT
Berikut merupakan lima watak dalam filem yang dilakonkan oleh Aaron Aziz yang masih diingati sehingga kini.
Viral

Kisah Menarik Disebalik Lima Cincin Termahal Yang Menjadi Idaman Ramai, #5 Tu Tengah Jadi Rebutan Sekarang!

gempak
11/06/2024
06:55 MYT
Sudah pasti ramai dalam kalangan wanita yang minat memakai perhiasan seperti barang kemas dan cincin berlian.
Hiburan

Ini Reaksi Mimi Lana, Maya Karin & Datuk Aaron Aziz Bila Baca Komen Warganet Mengenai The Experts!

gempak
09/06/2024
09:55 MYT
Berjaya meraih kutipan sebanyak RM10 juta, filem terbitan Astro Shaw dengan kerjasama ZAK Capital dan TGV Pictures, The Experts terus menjadi bualan hangat di media sosial.
Hiburan

Digandingkan Sebagai Abang & Adik Dalam Filem ‘The Experts’, Aaron Aziz Dedah Sisi Lain Syafiq Kyle - “Dia Seorang Yang…”

gempak
09/06/2024
07:55 MYT
Pertama kali bergandingan dalam filem aksi The Experts, pelakon Datuk Aaron Aziz memuji cara kerja dan personaliti aktor Syafiq Kyle.