Apabila bercakap mengenai penjagaan kulit, sudah pasti ramai dalam kalangan kita yang mengeluh kerana perlu menggunakan banyak produk bagi mendapatkan kesan yang maksimum.

Namun, tahukah anda, dengan menggunakan Hada Labo Hydrating Lotion, anda tidak hanya mendapat kulit yang sihat. Malah, Hada Labo Hydrating Lotion juga mampu menyeimbangkan kulit agar tampil lebih segar dan kurang berminyak.

Enam perkara yang anda perlu tahu mengenai Hada Labo Hydrating Lotion:

Pakar Pelembapan

- Campuran lima jenis Asid Hyaluronik (HA) yang dipatenkan oleh Hada Labo, termasuk Large, Medium, dan Super HA, Nano HA serta Fermented HA.
- Ia mempunyai teknologi unik bagi memastikan Asid Hyaluronik ‘dipotong’ menjadi molekul bersaiz sempurna bagi menembusi setiap lapisan kulit.
- Alami penghidratan yang jitu, mendalam dan tahan lama sehingga lapan jam.
- Penambahan asid hyaluronik nombor satu yang ditapai membantu membaiki dan menguatkan pelindung kulit.

Menyeimbangkan Minyak & Air

- Formula unik Hada Labo Hydrating Lotion dengan menyeimbangkan kandungan minyak dan air di kulit anda. Penghasilan minyak mampu mengurangkan penampilan noda selain mengecilkan ukuran pori.

Kesan Ketara:

- Anda akan melihat berkurangnya kulit berminyak dan peningkatan luar biasa pada tekstur kulit secara keseluruhan. Campuran unik asid hyaluronik memastikan kulit tidak hanya terlihat lebih baik tetapi juga terasa lebih baik—lebih halus, sihat, dan berseri.

Merawat Kulit:

- Hada Labo Hydrating Lotion komited untuk memberikan yang terbaik untuk kulit. Formula loyen bebas daripada sebarang bahan berbahaya seperti alkohol, paraben, pewangi, pewarna, minyak mineral, dan MIT.

Memperbaiki Pelindung Kulit:

- Diformulasikan dengan campuran lima jenis Hyaluronic Acid (HA) yang dipatenkan oleh Hada Labo, termasuk Large, Medium, dan Super HA, Nano HA, serta Fermented HA. Kombinasi ini dapat memperkuatkan pelindung kulit, membuatkannya kurang rentan terhadap jerawat dan menjadikan kulit lebih sehat.

Lebih menarik lagi, Hada Labo Hydrating Lotion juga mampu menjadi lapisan asas sebelum anda mengenakan mekap!

Menggunakan Hada Labo Hydrating Lotion sebelum mengeles mekap mampu menyediakan kulit agar tampil licin, membolehkan solekan melekat dengan lancar untuk kemasan yang tahan lama dan tidak tampil tebal.



Beli sekarang di https://www.watsons.com.my/hyrdating-lotion-170ml/p/BP_73408 atau https://shopee.com.my/mymentholatum atau https://www.lazada.com.my/shop/my-mentholatum.

Foto: Mike Murray