,
Berita

Sadis...Sosialit Hong Kong, Luo Lili Mati Terjun Bangunan Bersama Bayi Dalam Pelukan

Maliah Surip
13/01/2021
00:50 MYT
Dunia sosialit Hong Kong dikejutkan dengan berita kematian salah satu taikun perniagaan dan juga sosialit, Luo Lili yang membuat keputusan membunuh diri dengan terjun dari penthouse kediamannya.
Lebih mengejutkan. tak berseorangan, wanita yang mengakhiri riwayatnya pada usia 34 tahun ini membawa bersama bayi perempuannya yang baru berusia lima bulan bersamanya. Lili memeluk anaknya saat ditemui.
Kedua duanya ditemui cedera parah dan meninggal dunia di tempat kejadian, lapor media tempatan seperti dipetik dari The Sun, semalam.
Tindakan nekad Lili memang cukup mengejutkan, apa lagi beliau dilihat bahagia dan sering memuat naik foto bersama anak perempuan yang diberi nama Aier.
Lili pertama kali dilihat memperkenalkan permata hatinya pada 2 September 2020 di akaun Instagramnya. Bersama foto yang memberi khabar anaknya baru berusia satu bulan, Lili memberi khabar terbaharu dirinya.
"Kami baik baik sahaja. Terima kasih ingatan dan hadiah yang anda berikan. Aier berusia satu bulan!," tulisnya seperti dilihat Gempak.
Kali terakhir beliau memuat naik foto bersama anaknya adalah pada November lalu dengan mengatakan anaknya sudah berusia 100 hari.
Laporan sama mendakwa Lili yang melabelkan dirinya sebagai ibu tunggal membunuh diri kerana mengalami depresi selepas melahirkan. Meski demikian, dakwaan tersebut belum disahkan oleh pihak berkuasa.
Sebelumnya, Lili menjadi terkenal kerana pernah bersemuka dengan Hillary Clinton dan berkawan dengan penyanyi, Rita Ora.
Beliau yang merupakan anak tunggal kepada taikun dan pemilik Jinlin Real Estate juga diketahui berteman baik dengan pemenang Olimpik, Guo Jingjing.
Lili juga dikenali sebagai seorang usahawan yang berjaya dan sukses menerusi syarikat miliknya sendiri yang didirikan sejak tahun 2014, TriBeluga.
Instagram: @lili3luo
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Gaya Hidup

Jangka Hayat Bayi Lahir Pada 2024 Dijangka Hidup Sehingga 75.2 Tahun

gempak
30/09/2024
16:21 MYT
Bayi yang lahir pada 2024 secara purata dijangka hidup sehingga 75.2 tahun dengan bayi perempuan hidup 4.8 tahun lebih lama berbanding bayi lelaki, menurut Jabatan Perangkaan Malaysia (DOSM).
Hiburan

Puteri Bongsu Kini Berusia 3 Bulan, Fizi Ali Akui Seronok Besarkan Tiga Cahaya Mata – “Kalau Ameena Balik, Dia Akan Excited…”

gempak
22/09/2024
06:55 MYT
Penyampai radio, Fizi Ali mengakui teruja dalam membesarkan anak ketiga yang baru lahir Julai lalu.
Viral

Individu Geram Dengan Sikap Ibu Bapa Pentingkan Diri Sendiri, Pilih Tempat Percutian Tanpa Fikir Keselesaan Anak - “Tak Faham Kenapa Mereka Bebal Macam Tak Ada Otak…”

gempak
19/09/2024
21:55 MYT
Tular di aplikasi X, seorang individu meluahkan rasa berang terhadap sikap segelintir ibu bapa zaman sekarang yang mementingkan diri sendiri tanpa memikirkan tentang anak-anak.
Sukan

Pearly-Thinaah Juara Terbuka Hong Kong

gempak
15/09/2024
08:10 MYT
Beregu wanita negara, Pearly Tan-M Thinaah muncul juara Terbuka Hong setelah menewaskan pilihan kedua dari China, Liu Sheng Shu-Tan Ning secara straight set sebentar tadi.
Berita

Kematian Al Fateh: Pengasuh Menangis Teresak-Esak Di Kandang Tertuduh

gempak
13/09/2024
04:24 MYT
Seorang wanita yang didakwa membunuh bayi lapan bulan Muhamad Al Fateh Amri Mohd Fikry Amri di sebuah taman asuhan kanak-kanak (taska) di Taman Kelemak Utama minggu lalu, dihadapkan ke Mahkamah Majistret Alor Gajah hari ini.
BorakSeeni