,
Advertorial

Sakit Hati Nak Stream X-Change Tapi Internet Slow? Tak Perlu Pening Kepala Langgan Pelan redONE Postpaid 5G SMART Untuk Telefon Pintar 5G PERCUMA Serta Data Pantas Tanpa Drama!

Firdaus
31/08/2024
05:55 MYT
Bayangkan tengah syok layan drama tapi internet asyik buffering, siapa je yang tak annoyed kan?
Jadi berita baik untuk ‘kaki stream’, yang nak tonton drama terbaharu terbitan Astro Originals, X-Change, redONE Mobile menawarkan pelan Postpaid 5G SMART yang menyediakan data pantas, akses ke platform media sosial seperti YouTube, Facebook dan Instagram dalam HD, penggunaan internet dalam HD untuk hiburan dan produktiviti, semuanya tanpa sebarang limitasi.
Pengguna juga boleh menikmati akses internet yang lebih baik dengan hotspot sehingga 60 GB melalui pelan ini, dengan komitmen bulanan bermula dari RM68 sahaja.
Rebat RM10 akan diberikan kepada pelanggan port-in selama 6 bulan.
Bukan itu sahaja, pelanggan juga akan dapat telefon pintar 5G percuma and berpeluang memenangi iPhone setiap minggu dengan pelan redONE Postpaid 5G SMART.
Tunggu apa lagi? X-Change ke redONE Postpaid 5G SMART tanpa drama sekarang untuk telefon pintar 5G PERCUMA serta data dan panggilan tanpa had serendah RM68 sebulan!
Untuk melanggan, kunjungi kedai redONE Mobile terdekat sekarang atau lawati https://bit.ly/Free5GPhone/ untuk info!
Bukan itu saja pelanggan juga boleh layari Facebook redONE Mobile https://www.facebook.com/redONEMobile dan Instagram redONE Mobile https://www.instagram.com/redonemobile.my?igsh=cTdvMnJtNjB0aWl3
Saksikan X-Change, setiap Jumaat di Astro Premier atau strim di Astro GO dan sooka.
Dapatkan Pek Astro sekarang dengan pemasangan PERCUMA dari hanya RM41.99/bulan. Raikan saat-saat bersama dengan #AstroBaharu – Hiburan kini lebih mantap untuk seisi keluarga. Layari astro.com.my sekarang!
ATAU
Strim kesemuanya bila-bila masa, di mana-mana sahaja dengan hanya RM13.90/bulan. Yang pasti, kontrak TAKDE! #sookaGotAll, strim semuanya sekarang: www.sooka.my. #XChange #AstroOriginals #AstroGo #AstroBaharu #MasaBersama #MerapatkanKita #sookaMalaysia #sookaGotDrama#redONEMemangBest #redONEPostpaid #redONE5G #5GPostpaidMurah #FreePhone #RangkaianTerluas #InternetPantas #PanggilanTanpaHad
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Hollywood

Drama Epik Sejarah Jepun Shogun Julang 18 Trofi Anugerah Emmy Ke-76!

gempak
16/09/2024
09:26 MYT
Drama epik sejarah Jepun, Shogun melakar rekod baharu apabila menang 18 trofi di acara berprestij Anugerah Emmy ke-76 yang berlangsung di Peacock Theater, Los Angeles, Amerika Syarikat.
Keluang Man

Tahu Kisah Wira Harian Yang Penuh Inspirasi? Calonkan Pilihan Anda Sekarang & Berpeluang Menang RM10,000!

gempak
16/09/2024
00:13 MYT
Sempena Hari Malaysia yang akan berlangsung pada 16 September, Astro dan Wonda bergabung untuk meraikan Wira Wonda Kita! Wonda akan mengambil alih Astro Ria dan 13 stesen radio Astro menjadi Astro Wonda Ria dan Wonda FM sepanjang hari.
Hiburan

Ezzanie Jasny Rupa-Rupanya Perangai Sejenis Kalut, Tak Ada Beza Dengan Watak Fish Dalam Drama Uncle Boss Mama – “Sangat Chaotic”

gempak
09/09/2024
12:25 MYT
Pelakon Ezzanie Jasny berkongsi pengalaman memegang watak Farafisha atau Fish di dalam drama Uncle Boss Mama.
Hiburan

Tak Nak Peminat Bazir Duit Mengundi, Siti Khadijah Hanya Perlu Sokongan Peminat Untuk Terus Berada Dalam Industri - "Saya Tak Nak Berlakon Sampai Tua Sangat..."

gempak
07/09/2024
03:55 MYT
Tidak pernah menganggap diri popular, pelakon Siti Khadijah berkata dia enggan meletakkan harapan yang tinggi dalam kerjaya seninya terutama hal yang berkaitan dengan anugerah.
Hiburan

Astro Raih 9 Anugerah, Teguhkan Pengaruh Serantau di Anugerah ContentAsia 2024

gempak
06/09/2024
08:25 MYT
Syarikat kandungan dan hiburan terkemuka Malaysia, Astro menunjukkan kecemerlangannya dalam industri dengan memperoleh sembilan anugerah berprestij di Anugerah ContentAsia 2024.