Pelakon dan pengacara, Siti Elizad terharu apabila Raja Permaisuri Agong, Tunku Azizah Aminah Maimunah Iskandariah mendoakannya supaya dia diberi rezeki menimang cahaya mata tidak lama lagi.

Lebih terharu lagi, Elizad atau nama lengkapnya Siti ELizad Mohd Shariffudin, 39, yang juga penyampai radio Pagi Di Sinar itu memberitahu Tuanku Azizah sempat mengusap perutnya sambil berdoa.

“Tunku Permaisuri : Elizad , saya baru balik dari Haji ni ( sambil usap perut kita ) .
Insya-Allah ada rezekinya nanti ikhtiar lagi .

“Saya berasa gembira , terharu , happy semua ada.

“Terima Kasih Raja Permaisuri Agong Tunku Hajah Azizah Aminah Maimunah Iskandariah atas keprihatinan dan doa indah dari Tuanku yang tak henti-henti dari dulu lagi,” ujarnya.

Elizad berkongsi perkara berkenaan di akaun Instagram miliknya.

Dalam masa yang sama berkongsi momen foto ketika berjumpa dengan Tuanku Azizah itu di satu majlis di luar Istana.

Hantaran berkenaan juga mendapat perhatian pengikutnya yang rata-rata turut mendoakannya supaya segera dikurniakan zuriat.

“Insya-Allah akan ada rezeki nanti. Amin,” komen seorang pengikut laman sosialnya.

“Saya pregnant 7 bulan, saya doakan akak dan wanita lain yang sedang mencuba dikurniakan zuriat soon!,” doa seorang netizen.

“Abg saya 8 tahun tak ada anak. Minggu ni dia bagitahu isterinya dah mengandung 6 bulan!! Ktorang satu keluarga happy sangat,” kongsi seorang warga maya.

Elizad mendirikan rumah tangga bersama Shamsul Baharin Rahman pada 11 Januari 2015. Selama lapan tahun menanti mencuba untuk hamil, Elizad sudah dua kali melakukan prosedur rawatan kesuburan In vitro fertilisation IVF