,
Hiburan

Sarah Yasmine Spill The Tea Lagi, Kongsi Mesej Romantis, Komplot Aliff Aziz & Ruhainies Nak Jatuhkan Bella Astillah?

Umirah Halim
24/04/2024
14:37 MYT
Sekali lagi wanita yang dikenali sebagai Sarah Yasmine menarik perhatian netizen di laman sosial apabila mendedahkan paparan skrin perbualan antara ‘NRF’ dipercayai aktres Ruhainies dan penyanyi Aliff Aziz.

Perbualan mesra Aliff Aziz dan NRF

Menerusi Instastory Sarah, dapat dilihat perbualan antara NRF dan Aliff Aziz itu sejak bulan Mac lalu dan kelihatan mereka sangat mesra dengan panggilan ‘baby’, ‘sayang’, ‘love’ serta ucapan romantis seperti ‘I love you’.

Bayar kos peguam

Menerusi salah satu perkongsian, Sarah juga mendakwa teman lelaki NRF yang membayar semua kos peguam untuk suami kepada penyanyi dan pelakon Bella Astillah. “Suka sangat nak manipulate dia sampai dia pun degil nak ikut dengar kata sebab kau yang bayarkan lawyer dan semua benda lol jap, was it you or your BOYFRIEND that paid for everything untuk dia because your boyfriend doesn't know about you two either? hmmm i wonder,” tulisnya menerusi perkongsian tersebut.

Petik nama Emma & Chacha

Sementara itu, menerusi perbualan NRF itu juga, nama ‘Emma’ dan ‘Chacha’ juga dipetik mengutuk Bella dengan mengatakan hanya orang tidak bijak saja mempercayai kisah penyanyi dah pelakon itu.
Terdahulu, pendedahan seorang wanita dipercayai ‘kekasih gelap’ Aliff Aziz bernama Sarah Yasmine yang meluahkan rasa kecewa kerana didakwa telah dicurangi Aliff Aziz menggemparkan orang ramai baru-baru ini.
Bagaimanapun, wanita itu menjelaskan bahawa tujuan sebanar dia membuat pendedahan tersebut adalah kerana tidak sanggup melihat Aliff Aziz dicerca oleh netizen keseorangan.
Bella bagaimanapun ketika ditemui baru-baru ini memaklumkan sudah pernah berjumpa Sarah Yasmine yang merupakan salah seorang 11 individu yang Aliff Aziz curangi.
Setakat artikel ini ditulis, tiada lagi sebarang kenyataan dikeluarkan daripada pihak Aliff Aziz mahupun Ruhainies.

Berita Trending: Kontroversi Aliff Aziz, Sajat Dakwa ‘Ramalannya’ Benar Belaka - “Aku…

Berita Trending: 'Kekasih Gelap' Dakwa Kecewa Ditipu, Akui Aliff Aziz Pasang Dua…
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Hiburan

Pakai Topi Tertera Huruf ‘R’, Posting Aliff Aziz Curi Tumpuan Netizen

gempak
19/10/2024
03:58 MYT
Penyanyi dan pelakon Aliff Aziz meraih tumpuan apabila tampil memuat naik gambar memakai topi yang tertera huruf ‘R’
Hiburan

Stacy Umum Tak Terlibat Konsert Sumandak Stars, Peminat Luah Rasa Kecewa - “Jujur Cakap Beli Tiket Untuk Tengok Stacy Je”

gempak
19/10/2024
00:50 MYT
Penyanyi Stacy tidak akan terlibat dalam konsert A Night With Sumandak Stars Ceritera Hatiku yang akan berlangsung pada November depan.
Hiburan

Wah! Ruhainies Dapat Sejambak Bunga Lepas Balik Mahkamah

gempak
17/10/2024
23:40 MYT
Pulang daripada mahkamah selepas sebutan kes khalwat, pelakon sensasi Ruhainies berkongsi sepotong video menerima sejambak bunga.
Hiburan

Peguam Perjelas Sebab Aliff Aziz & Ruhainies Diam Membisu - “Kami Nasihatkan Mereka Untuk…”

gempak
17/10/2024
05:25 MYT
Peguam yang mewakili aktor kontroversi Aliff Aziz dan Ruhainies iaitu Muhammad Amirul Ashraf A. Ghani memaklumkan kedua anak guamnya tidak memberikan sebarang komen kerana mahu menghormati prosiding mahkamah.
Hiburan

Hanya Berlalu Pergi, Aliff Aziz & Ruhainies Diam Membisu… Enggan Komen Kes Khalwat Ditangguh

gempak
17/10/2024
04:13 MYT
Aktor kontroversi Aliff Aziz dan pelakon sensasi Ruhainies terus diam membisu usai mahkamah menetapkan kes khalwat yang melibatkan mereka berdua ditangguhkan Februari depan.
BorakSeeni