Semua pelanggan Astro boleh menikmati drama Korea dan program idola Korea terhangat pada November ini.

Dari keseronokan, mendebarkan, hingga komedi romantik dan rancangan realiti, pelbagai rancangan kegemaran Korea boleh ditonton menerusi kaca televisyen anda, penstriman On Demand dan Astro GO.

Strim dan nikmati episode-episod baru drama Korea terkenal ada pada hari sama tayangannya di Korea.

Antaranya drama cinta, Live On yang dibintangi oleh Hwang Min-Hyun, Jung Da-bin, Ro Jong-Hyun dan ramai lagi, sambungan episod siri romantik fantasi popular, Tale of the Nine Taled, yang dibintangi oleh Lee Dong-Wook, Jo Bo-ah dan Kim Bum, komedi fantasi, 18 Again, yang dibintangi oleh Lee Do-Hyun, Yoon Sang-Hyun, Kim Ha-Neul dan ramai lagi.

Anda juga boleh menonton siri fantasi mendebarkan, Kairos, diarahkan oleh Park Seung-woo dan dibintangi oleh Shin Sung-rok, Lee Se-young, Ahn Bo-hyun, Nam Gyu-ri dan Kang Seung-yoon.

Siri komedi romantik, More Than Friends, dibintangi oleh Ong Seong-wu, bekas ahli kumpulan K-Idol, Wanna One, Shin Ye-eun dan Kim Dong-jun juga boleh anda tonton selain drama jenayah, Fly, River Dragon, dibintangi oleh Kwon Sang-Woo, Bae Sung-Woo, Kim Joo-Hyun; dan ramai lagi.
Siri komedi romantik, Please Don’t Date Him, dibintangi Song Ha-Yoon, Yoon Bo-Mi, Gong Min-Jung dan Lee Joon-Young.

Peminat juga boleh strim pelbagai rancangan muzik dan hiburan kegemaran dengan idola Korea terbesar, termasuk persembahan muzik KCON: TACT 2020 Summer, merangkumi konsert maraton, sesi bertemu peminat, rakaman belakang pentas (‘backstage’) dan di sebalik tabir yang menampilkan idola Korea popular seperti AB6IX, ASTRO, ATEEZ, BVNDIT, CHUNG HA, CRAVITY, EVERGLOW, GFRIEND , (G) I-DLE, ANAK EMAS, ITZY, IZ * SATU dan ramai lagi.

Layan juga program muzik realiti pertama yang menampilkan idola Korea popular, NCT menerusi NCT World 2.0, sebuah program hiburan terkini berkonsep permainan bersama 23 ahli kumpulan NCT termasuk ahli baharu iaitu konsep Shotaro dan Sungchan.

Selain itu, anda boleh menyaksikan hiburan kegemaran New Journey to the West, permainan dongeng tradisional Korea yang menampilkan Kang Ho Dong, Lee Soo Geun, Eun Ji Won dan Song Min Ho; Traveller musim 2, perjalanan tiga selebriti Korea yang menampilkan Ong Seong Wu, bekas ahli kumpulan Wanna One, Kang Ha Neul dan Ahn Jae Hong; dan program hiburan, K-Ocean Pathfinders, dibintangi oleh Kim Nam-gil, disertai oleh rakan baik Park Sung-woong, Go Kyu-Pil dan Go Ah-wung.